Stempelen kroonkurk

Gestart door great tigre, 13-06-2019 23:06 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joerivang

Bedankt voor alle informatie en terugkoppeling great tigre.  :groots:

joerivang

Ik heb zojuist ook een stempel besteld bij kantoorstempels.nl. Waar ik wel een beetje kriebelig van wordt en jullie van op de hoogte wil stellen is het onderstaande.

In de algemene voorwaarden staat:

CiteerARTIKEL V - LEVERTIJD, LEVERING EN RISICO

....

4. Het risico van beschadiging, tenietgaan c.q. verloren gaan van de te leveren zaken, gaat op de wederpartij over zodra deze zaken ons magazijn hebben verlaten, zelfs bij franco levering.

Bron: Kantoorstempels.nl

Dit mag helemaal niet, namelijk:

CiteerAls verkoper ben je in principe altijd verantwoordelijke voor de verzending. Je mag deze verantwoordelijkheid niet verleggen naar de klant door bijvoorbeeld in de algemene voorwaarden te vermelden dat het risico van de eventuele schade tijdens verzending voor risico van de klant is.

Bron: Webwinkelkeur

Hopelijk heeft niemand het nodig, maar bij deze. Een webwinkel is altijd verantwoordelijk voor de aflevering en mag het risico niet verleggen.

Jeroen76

Tsja, meestal klik ik hier snel het vakje aan en lees vrijwel nooit deze voorwaarden.

Nu wel even (snel) gekeken maar zie nog wel wat meer dubieuze punten staan. In ieder geval niet heel erg klantvriendelijk opgesteld en ze zijn wel erg vaak met de term 'faillissement aanvragen' aan het strooien.

Wat de koper vanuit hen mag verwachten wordt ook nog eens omgezet in acties naar de klant... Bijvoorbeeld als je niets ontvangt mag je een aangetekende brief sturen, kosten koper.

Maar goed de recensies  zijn wel weer okay dus zal het vaak goed gaan.

Gr. Jeroen


HuygenMeester

Citaat van: great tigre op 13-06-2019  23:11 uHallo Jeroen,
Hier een website waar je stempels naar wens kan laten maken.

https://www.kantoorstempels.nl/produkten/ronde-stempels/handstempel-o-25-mm.html
gr. marco
Hierbij een bedrijfje in Deventer waar ik zelf goede ervaringen mee heb. Ook op het gebied van juiste inkt.
Een prachtig winkeltje vol stempels in de binnenstad. De eigenaar denkt met je mee.
http://www.stempelgalerie.nl

 :degroeten:
Huygenmeester

joenedu

Ik heb ook een stempel besteld bij die site en ook de inkt. Dat is nog wel even wennen, maar uiteindelijk zal het wel goedkomen! Ik ben wel blij met het resultaat in ieder geval. Bedankt voor de tips!



great tigre


BrouwMark

Is die stempel een beetje netjes in het midden te mikken? Het ziet er erg mooi uit zo!

Jeroen76

Citaat van: BrouwMark op 07-09-2019  12:15 uIs die stempel een beetje netjes in het midden te mikken? Het ziet er erg mooi uit zo!
Je zou die stempel op zo'n handkroonkurkapparaat moeten kunnen krijgen. Dan zit ie precies in het midden

Maar denk met een beetje oefenen dat het best makkelijk kan gaan

Gr. Jeroen


PrinsPils

Citaat van: Jeroen76 op 07-09-2019  15:23 uJe zou die stempel op zo'n handkroonkurkapparaat moeten kunnen krijgen. Dan zit ie precies in het midden

Maar denk met een beetje oefenen dat het best makkelijk kan gaan

Gr. Jeroen

Dit vind ik best wel een heel erg goed idee!

Blijft de inkt ook een beetje zitten als het is opgedroogd @joenedu? Kan me voorstellen dat je het er makkelijk weer vanaf veegt met zo'n gladde kroonkurk.

joenedu

Citaat van: PrinsPils op 07-09-2019  16:58 uDit vind ik best wel een heel erg goed idee!
Dan moet je ook een manier vinden om het flesjes telkens op dezelfde plek te zetten. Op zich is daar wel een malletje voor te maken...

Citaat van: PrinsPils op 07-09-2019  16:58 uBlijft de inkt ook een beetje zitten als het is opgedroogd @joenedu ? Kan me voorstellen dat je het er makkelijk weer vanaf veegt met zo'n gladde kroonkurk.

De inkt blijft prima zitten. Ik pak net een biertje uit de koelkast, dus dan wordt de kroonkurk een beetje vochtig, maar als ik er dan overheen wrijf blijft de inkt gewoon zitten. Zelfs als ik er met mijn nagel overheen ga blijft het zitten! Ik heb overigens deze inkt gekocht.

EBC

Citaat van: joenedu op 06-09-2019  11:21 uIk heb ook een stempel besteld bij die site en ook de inkt.

Welke site?

joenedu

Citaat van: great tigre op 07-09-2019  12:03 uZiet er mooi uit.
Bedankt voor het tippen!  :D

joenedu

Citaat van: EBC op 07-09-2019  18:30 uWelke site?

Deze:

Citaat van: great tigre op 13-06-2019  23:11 uHallo Jeroen,
Hier een website waar je stempels naar wens kan laten maken.

https://www.kantoorstempels.nl/produkten/ronde-stempels/handstempel-o-25-mm.html
gr. marco

En de link naar de inkt staat in mijn vorige post.

jorgvde

Wat een tof idee zo'n stempel.
Misschien in de toekomst ook eens iets mee doen

Erny



Hier mijn stempel. Gekregen voor mijn verjaardag:)

Jeroen76

Ben bezig om een stempel te bestellen met ons eigen logo.

Zou dit werken op een dopje? Vooral de letters vraag ik mij af. Eventueel kan ook alleen de Aalscholver er op...



Volgende vraag aan degene die al een stempel hebben besteld. Klopt het dat ik enkel een afbeelding moet uploaden en niet kan kijken naar een 'proef'stempel zoals het er uit komt te zien? Krijg namelijk geen voorbeeld.



Gr. Jeroen

D.R.K.

Ik heb net mijn stempel binnen.
Heb een 18 mm stempel gekocht met Noris 191 inkt en het lijkt er goed op te blijven zitten. Het is er nog wel af te wassen maar gewoon met wrijven blijft het er goed op.
Gekocht via https://www.stempelfabriek.nl

Ik heb ervoor gekozen om de letters in een bocht te zetten zodat het iets meer meegaat met de dop en daardoor iets meer ruimte hebt.
Platte rechte deel van een beugeldop is ongeveer 22 mm

Dit is het ontwerp wat ik heb:


Op de dop is het zo:


Als ik naar jou logo kijk, als dit op een 18 mm stempel moet dan is het erg klein aan het worden, zeker omdat de "spanwijdte" groot is.
Mogelijk de vogel een heel stuk kleiner een een kromming in de letters en dan denk ik dat je al een heel stuk gaat komen.

succes :proost:



Rob.Erto

Jeroen76, je zou zeker wel een drukproef moeten zien. Je kunt zelf spelen met de exacte positionering en grootte van je logo.

Jeroen76

Dank je wel voor je reactie.

Ik kies er toch voor om een 25 mm stempel te gebruiken, net als de leden hiervoor deden. Begrijp die 18 mm wel aangezien het afvlakken van de dop binnen de 20 mm zit. Maar als de afbeelding enkel bij de letters wat buiten die 20 mm komt denk ik dat het wel moet lukken.

Gr. Jeroen


Jeroen76

Citaat van: Rob.Erto op 17-01-2021  13:35 uJeroen76, je zou zeker wel een drukproef moeten zien. Je kunt zelf spelen met de exacte positionering en grootte van je logo.
Ga het eens goed bekijken. Was wat aan het stoeien met fotoshop. Kom er achter dat zowel de  website van kantoorstempel.nl als de stempelfabriek.nl gelijk hetzelfde zijn en allebei op de Quinten Matsyslaan 35 in Eindhoven zijn gevestigd. Ga er vanuit dat het dus niet uitmaakt via welke site ik het bestel. ;)

Gr. Jeroen


Jeroen76

Denk dat ik enkel de Aalscholver ga gebruiken en wellicht hem helemaal zwart maak.

Gr. Jeroen


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.