Wateranalyse per gemeente Brabantwater

Gestart door Jeroen76, 11-06-2019 11:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen76

Hallo allemaal,

Weet niet of het ergens al staat maar kan het niet (zo snel) vinden.

Voor degene die op zoek zijn naar de samenstelling en kwaliteit van hun leidingwater in het Brabantwatergebied is dit makkelijk terug te vinden per gemeente op de site. Scheelt weer een mail sturen en wachten, daarnaast de recentste metingen en overzichten.

Ga naar:

https://www.brabantwater.nl/Zakelijk  
 
Via bovenstaande link kom je terecht op de pagina "Zakelijk". Klik op "Kwaliteit en samenstelling". Je kunt dan onder "Bekijk de kwaliteit en samenstelling van het kraanwater in uw gemeente" je woonplaats opzoeken. Kies [NAAM GEMEENTE], en klik dan op de oranje balk "Toon gegevens". Door op de gekleurde plaatsnamen/hyperlinks te klikken komen dan de gegevens van het 1e kwartaal 2019 in beeld.
 
Daaronder staan de "Jaaroverzichten waterkwaliteitsgegevens". Kies daar voor de locaties/hyperlinks, en dan komen de gegevens van heel 2018 in beeld.  

Staat dit al ergens dan mag dit topic weg, anders wellicht handig voor de Brabanders



Gr. Jeroen


Hoppenbrouwers

Is vast wel een aantal keer genoemd maar kan nooit kwaad. Ik gebruik het al jaren.
Houd er rekening mee dat deze gegevens ieder jaar kunnen wisselen dus update regelmatig.

CeesM

Wel lastig als het water in Zevenbergen uit twee verschillende bronnen kan komen. :(

Jeroen76

Citaat van: CeesM op 11-06-2019  17:22 uWel lastig als het water in Zevenbergen uit twee verschillende bronnen kan komen. :(
Dat is bij mij hetzelfde en wellicht op de meeste plekken. Echter verschillen ze bij mij nauwelijks.

Gr. Jeroen


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.