Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop: Corny kegs, 19 liter  (gelezen 1569 keer)

Offline molotov-events

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Te koop: Corny kegs, 19 liter
« Gepost op: 06-06-2019 11:05 u »
3 pallets Corny Kegs/ Soda kegs

Inhoud: 19 liter

Gebruikte soda keg drukvaten (in goede staat), ook wel corny kegs of Cornelius kegs genoemd. Ze zijn het ultieme rvs drukvat voor veel hobbybrouwers. Een volwaardig en efficiŽnt alternatief voor het tijdrovende afvullen in flesjes. Door hun makkelijk verwijderbare, ovaalvormige deksel is vullen en reinigen een fluitje van een cent. Hun degelijke rvs uitvoering maakt ze quasi onverwoestbaar.

19 liter
voorzien van overdrukventiel in het deksel
drukbestendig tot 8 bar
geschikt voor ball-lock koppelingen
snel koppelingen
met rubberen boven- en onderring

Conditie: gebruikt, maar in goede conditie

Ca. 150 stuks

Richtprijs: 65 euro per stuk

Alles in 1 koop voor 50 euro per stuk

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Richard3

• Vol lid
  • Land: nl
  • Kunnen wij het brouwen?? Nou en of !!
Re: TE KOOP: CORNY KEGS, 19 liter
« Reactie #1 Gepost op: 06-06-2019 11:21 u »
Ik heb wel interesse in een paar, maar ik vind ze veel te duur.

Offline Vik75

• Senior lid
« Reactie #2 Gepost op: 06-06-2019 11:56 u »
Dat vond ik ook. Heb ze uit eindelijk in Duitsland besteld.

Offline Irukandji

• Vol lid
  • Land: 00
« Reactie #3 Gepost op: 06-06-2019 16:42 u »
Had ze ook gezien maar inderdaad te duur. Bij diverse webshops goedkoper te vinden met garantie

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Te koop: Corny kegs, 19 liter
« Reactie #4 Gepost op: 06-06-2019 22:18 u »
Graag geen commentaar leveren op hetgeen aangeboden wordt op het Prikbord.
Over prijzen kan gediscussieerd worden via persoonlijk berichten.

@molotov-events
De verkoop van 150 Corny kegs heeft commerciŽle trekjes. Voor de goede orde wijs ik er op dat bedrijven niet toegestaan is om reclame te maken in berichten. Indien het gaat om een eenmalige aanbieding door een bedrijf dat normaal niet handelt in kegs wordt een uitzondering gemaakt op de regel. Na even gegoogled te hebben krijg ik de indruk dat dit laatste het geval is.

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #5 Gepost op: 06-06-2019 23:31 u »
Ben er nooit zo'n fan van als iemand hier, commercieel of niet, zonder enkel ander bericht op het forum geplaatst te hebben hier zo'n aantal te koop aan biedt...

Gr. Jeroen

Offline Dirtbag

• Super lid
  • Syntax error!
« Reactie #6 Gepost op: 07-06-2019 12:07 u »
Sorry Jacques :)

65 euro per sodakeg is in mijn ogen nog niet zo duur, ik heb ze zelf ook in Duitsland voor 55 per stuk gekocht maar die hebben toch overduidelijke levenservaring, prijs is dus ook afhankelijk van de staat van de fust. Voor zover ik de foto door de folie kan zien zien deze er nog niet echt slecht uit.

Ten tweede doet mij deze advertentie denken aan een andere aanbieding een tijdje terug van een evenementen organisator die fusten met Amerikaans bier importeerde en waarbij de statiegeld van de fusten minder was dan de kosten om de fusten terug te sturen. Toen werden ze effectief buiten neer gezet en het adres hier neer gezet dat een ieder het op kon halen. Die waren als ik het mij goed herinner zeer snel weg. Ik kan mij zo voorstellen dat er nu voor een meer marktconforme prijs wordt gewerkt. :)

Voor de rest wordt het aangeboden en is het een ieder toegestaan om het aanbod te weigeren :)

db

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #7 Gepost op: 07-06-2019 16:41 u »
Voor de rest wordt het aangeboden en is het een ieder toegestaan om het aanbod te weigeren :)

Dat is wat ik bedoel...

Als een product te koop wordt aangeboden kan ieder voor zich bepalen of hij/zij de gevraagde prijs wilt betalen. Dit board is niet bedoeld om de hoogte van de prijs te discussiŽren. Dat kan via persoonlijke berichten.

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #8 Gepost op: 07-06-2019 17:47 u »
Sorry Jacques :)

65 euro per sodakeg is in mijn ogen nog niet zo duur, ik heb ze zelf ook in Duitsland voor 55 per stuk gekocht maar die hebben toch overduidelijke levenservaring, prijs is dus ook afhankelijk van de staat van de fust. Voor zover ik de foto door de folie kan zien zien deze er nog niet echt slecht uit.

Ten tweede doet mij deze advertentie denken aan een andere aanbieding een tijdje terug van een evenementen organisator die fusten met Amerikaans bier importeerde en waarbij de statiegeld van de fusten minder was dan de kosten om de fusten terug te sturen. Toen werden ze effectief buiten neer gezet en het adres hier neer gezet dat een ieder het op kon halen. Die waren als ik het mij goed herinner zeer snel weg. Ik kan mij zo voorstellen dat er nu voor een meer marktconforme prijs wordt gewerkt. :)

db
Volgens mij van dezelfde aanbieder als deze. De aanbieding van het gratis ophalen heeft een klein uurtje op zijn post gestaan tot hij er achter kwam dat het best wat kon opleveren.
Als je erbij zet in ťťn koop voor 50 euro/stuk, dan ben je volgens mij wel commercieel bezig. Verder kan je je nog afvragen of de kegs wel goed schoon zijn gemaakt. 150 stuks is een flinke klus voor een events organisator.

Offline Scorpionrose

• Senior lid
« Reactie #9 Gepost op: 07-06-2019 19:02 u »
Volgens mij van dezelfde aanbieder als deze. De aanbieding van het gratis ophalen heeft een klein uurtje op zijn post gestaan tot hij er achter kwam dat het best wat kon opleveren.
Als je erbij zet in ťťn koop voor 50 euro/stuk, dan ben je volgens mij wel commercieel bezig. Verder kan je je nog afvragen of de kegs wel goed schoon zijn gemaakt. 150 stuks is een flinke klus voor een events organisator.

Al dit soort evenementen organisaties kopen hun"speciaal" bier in in deze kegs en berekenen het statiegeld door aan de opdrachtgever.
Dit is op deze wijze puur commercieel en heeft niets met eenmalig te maken. Over een paar maand hebben ze weer zo'n voorraad staan na een paar evenementen.
De vorige aanbieder gaf ze allemaal weg omdat ze er verder ook niets meer mee konden.

Misschien kan de aanbieder samen met Jacques er een leuke actie mee bedenken. ;D ;D ;D

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #10 Gepost op: 07-06-2019 20:47 u »
Al dit soort evenementen organisaties kopen hun"speciaal" bier in in deze kegs en berekenen het statiegeld door aan de opdrachtgever.
Dit is op deze wijze puur commercieel en heeft niets met eenmalig te maken. Over een paar maand hebben ze weer zo'n voorraad staan na een paar evenementen.
De vorige aanbieder gaf ze allemaal weg omdat ze er verder ook niets meer mee konden.

Misschien kan de aanbieder samen met Jacques er een leuke actie mee bedenken. ;D ;D ;D

Dat dit een commercieel bericht is, was voor mij meteen duidelijk. Een particulier heeft nooit zoveel vaatjes.

Het beleid op dit forum is dat het commerciŽle berichten in berichten niet zijn toegestaan. Indien dit voor de eerste keer gebeurt wordt dat als een soort "jeugzonde" geaccepteerd. De degene die het bericht geplaatst heeft wordt gewezen op de regel. Bij herhaling door een nieuw topic te starten wordt het bericht verwijderd.
Op deze wijze kunnen leden voordeel behalen en wordt dit forum geen plek waar commercie de boventoon voert.

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #11 Gepost op: 08-06-2019 09:56 u »
Op deze wijze kunnen leden voordeel behalen en wordt dit forum geen plek waar commercie de boventoon voert.
Gezien de eerste drie reacties valt er hier geen voordeel te behalen.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #12 Gepost op: 08-06-2019 12:28 u »
Gezien de eerste drie reacties valt er hier geen voordeel te behalen.

Als de prijs te hoog is zal de belangstelling niet zo groot zijn.
Het blijft een kwestie van vraag en aanbod en onderhandelen.

Tags: