Welke bierfestivals zijn de moeite waard deze zomer?

Gestart door Markus29, 30-05-2019 20:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Markus29

Zoals de titel al zegt, welke bierfestivals zijn deze zomer zeker de moeite waard? Ik zoek nog wat aanbevelingen voor een uitstapje. Ik zou graag naar een festival gaan waar ook buitenlands (Amerikaans/UK) bier te proeven is.

Jacques


joenedu

Burg Bieren heeft ook een mooi festival, maar dat zijn meer Nederlandse brouwerijen als ik de lijst zo bekijk.

emiel1

Het Borefts festival is inderdaad altijd een goede. Het hangt er natuurlijk ook een beetje van af war je woont of bepaalde festivals wel of niet de moeite waard zijn.
Op de site van de Bierkaai staat een behoorlijk compleet overzicht van festivals: https://debierkaai.net/agenda/


wilfred3871

Zelf vind ik Burg altijd wel leuk, maar wel druk. Gewoon een beetje op tijd komen en dan is het goed te doen.Wellicht ga ik nu een keer op vrijdag.

Bodegraven hoor ik héle goede verhalen over dus die staat nog steeds op het verlanglijstje. Nadeel van al die festivals is dat je uren met het o.v moet of een overnachting moet regelen want een BOB vind je nevernooit.

Oscar

Citaat van: Markus29 op 30-05-2019  20:14 uIk zou graag naar een festival gaan waar ook buitenlands (Amerikaans/UK) bier te proeven is.

Volgens mij hebben ze nog wel wat leuke festivals in the USA.... :-* :P... Wat is er mis met de Nederlandse brouwers van deze tijd?   :brouwen: :biersmile: :proost:  Als je goed zoekt wordt daar genoeg spannends gebrouwen... :brouwen:

Niels B.

Hoppig Hoofddorp. Voor een hobbybrouwer vooral de zaterdag 6 juli leuk, omdat dan ook het ONK wordt georganiseerd. Ik verwacht dat er veel andere hobbybrouwers zullen zijn!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.