Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
En Jaques, wat betreft die gloeilampen... Zag er onlangs een hele hoop voor héél weinig op een rommelmarkt maar heb ze toch maar laten liggen. Vraag mij namelijk af hoe lang het duurt voordat je er achter bent als een lamp het heeft begeven, een nadeel van de ouderwetse gloeilamp dat ze soms al snel kapot gingen...
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Lekker late reactie maar wanneer je coldcrashed kun je toch de spanning van de stekkerdoos af halen? Neem aan dat de koelkast het dan zelf wel regelt en er niet bij verwarmt hoeft te worden, of zie ik iets over het hoofd?En Jaques, wat betreft die gloeilampen... Zag er onlangs een hele hoop voor héél weinig op een rommelmarkt maar heb ze toch maar laten liggen. Vraag mij namelijk af hoe lang het duurt voordat je er achter bent als een lamp het heeft begeven, een nadeel van de ouderwetse gloeilamp dat ze soms al snel kapot gingen...Gr. Jeroen
En Jacques, wat betreft die gloeilampen... Zag er onlangs een hele hoop voor héél weinig op een rommelmarkt maar heb ze toch maar laten liggen. Vraag mij namelijk af hoe lang het duurt voordat je er achter bent als een lamp het heeft begeven, een nadeel van de ouderwetse gloeilamp dat ze soms al snel kapot gingen...
Ik ben niet enthousiast over verwarmen met gloeilampen.Daar zijn vandaag de dag veel mooiere en betrouwbaardere oplossingen voor, die in dit en andere draadjes uitvoerig beschreven zijn.Het enige voordeel dat gloeilampen hebben is de prijs.
Wat ik een beetje mis is dat je niet meteen zit dat er verwarmd wordt. Bij een gloeilamp is dat meteen duidelijk als je de vergistingskast open doet.
Dat zie ik aan het ledje op mijn Inkbird, hoef ik de koelkast niet voor open te maken En bij koelen idem dito.
Deze is wel heel goedkoop vandaag. Duurt wel even maar ben benieuwd...https://www.ebay.com/itm/New-ITC-308-Temperature-Controller-110V-240V-Digital-Thermostat-2-Relays-4-Plug/333285534154?hash=item4d995da9ca:g:ry0AAOSw3GBc0aOa
HoiIk wil een gistkast installeren, heb inmiddels een oude koelkast en ga een Inkbird ITC-308 wifi aanschaffen, maar kan ik beter gaan voor buisverwarming of voor plaatverwarming?Alvast bedankt voor jullie adviesJasper