Contact Hobbybrouwshop

Gestart door sjoerdvdm, 16-05-2019 12:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TimW

Citaat van: Scorpionrose op 18-05-2019  16:56 uEn als de topic starter geen contact krijgt via mail of telefoon hoe moet hij dan wel contact krijgen met Menno??
Jij hebt goede ervaringen met Menno zeg je maar geeft geen oplossing. Misschien per postduif?

Topicstarter kan op bezoek gaan. Adres staat op de website. Anders later nog eens bellen.

Jacques

Citaat van: TimW op 18-05-2019  18:23 uTopicstarter kan op bezoek gaan. Adres staat op de website. Anders later nog eens bellen.

Misschien is Menno ziek. Ook een ondernemer kan tijdelijk uit de running zijn. Op bezoek gaan heeft in dat geval geen zin. Dat is ook zo indien hij met vakantie is...

Tegenwoordig is iedereen zo gewend dat alles 7 * 24 door gaat, maar het komt ook voor dat iemand (bed)rust nodig heeft...

sjoerdvdm

Klopt inderdaad Jacques, uit ervaring weet ik dat het lastig is ziek zijn/vakantie gaan als je een eenmanszaak runt.

Al het gekwebbel hier ten spijt, ik heb vandaag inmiddels contact gekregen met Menno en ik heb er goede vertrouwen in dat alles op zijn pootjes terecht komt. Omdat de discussie toch wat negatief is gelopen mag dit draadje wat mij betreft wel verwijderd (weet niet of dat gangbaar is..?).

Jacques

Citaat van: sjoerdvdm op 21-05-2019  20:32 uKlopt inderdaad Jacques, uit ervaring weet ik dat het lastig is ziek zijn/vakantie gaan als je een eenmanszaak runt.

Al het gekwebbel hier ten spijt, ik heb vandaag inmiddels contact gekregen met Menno en ik heb er goede vertrouwen in dat alles op zijn pootjes terecht komt. Omdat de discussie toch wat negatief is gelopen mag dit draadje wat mij betreft wel verwijderd (weet niet of dat gangbaar is..?).

Ter lering en de vermaeck verwijder ik het topic niet. Laat het een voorbeeld zijn dat door omstandigheden de dingen anders lopen dan je gewend bent en dat met een beetje geduld en vertrouwen het allemaal goed komt.

wilfred3871

Mooi dat het goed gekomen is...

Tjardo

Heeft iemand recentelijk nog iets besteld bij Menno (en daadwerkelijk ontvangen)? Ik heb 5 november een email naar hem gestuurd met wat vragen maar tot op heden geen reactie gehad. Daarnaast is het laatste bericht in het 'gastenboek' op de hobbybrouwshop webpagina van 1 mei 2018.

In het verleden heb ik naar alle tevredenheid een 'Menno pan' bij hem gekocht en diverse keren korrelgist gekocht, altijd binnen twee dagen bezorgd. ik ben nu van plan een 9,45 L soda-keg bij hem te bestellen maar wil wel zeker weten dat ik die ga ontvangen als ik heb betaald...

ruud1

Citaat van: Tjardo op 15-11-2019  16:06 uHeeft iemand recentelijk nog iets besteld bij Menno (en daadwerkelijk ontvangen)? Ik heb 5 november een email naar hem gestuurd met wat vragen maar tot op heden geen reactie gehad. Daarnaast is het laatste bericht in het 'gastenboek' op de hobbybrouwshop webpagina van 1 mei 2018.

In het verleden heb ik naar alle tevredenheid een 'Menno pan' bij hem gekocht en diverse keren korrelgist gekocht, altijd binnen twee dagen bezorgd. ik ben nu van plan een 9,45 L soda-keg bij hem te bestellen maar wil wel zeker weten dat ik die ga ontvangen als ik heb betaald...

Dit hele verhaal lezende zou ik effe ergens anders bestellen.
Het zekere voor het onzekere maar nemen.
groeten
Ruud

hansHalberstadt

Citaat van: Tjardo op 15-11-2019  16:06 uIk heb 5 november een email naar hem gestuurd met wat vragen maar tot op heden geen reactie gehad.
Misschien even bellen ipv mailen? Dat werkt vaak beter.

Jacques

Citaat van: ruud1 op 15-11-2019  16:14 uDit hele verhaal lezende zou ik effe ergens anders bestellen.
Het zekere voor het onzekere maar nemen.
groeten
Ruud

Of rekening houden met:
Citaat van: Jacques op 18-05-2019  22:55 uMisschien is Menno ziek. Ook een ondernemer kan tijdelijk uit de running zijn. Op bezoek gaan heeft in dat geval geen zin. Dat is ook zo indien hij met vakantie is...

Tegenwoordig is iedereen zo gewend dat alles 7 * 24 door gaat, maar het komt ook voor dat iemand (bed)rust nodig heeft...


Erwin Warners

Ik denk dat je als ondernemer er verstandig aan doet dat wanneer er iets is ziekte of zo beter dit even op de site kunt aangeven dat voorkomt meestal een hoop ergenis en heeft men er begrip voor. Het gebeurt helaas vaker bij webshops dat je geen reactie krijgt. Het is dan fijn als je bijvoorbeeld met Paypal o.i.d. hebt betaald dan kun je tenminste claimen. Daarom bewaar ik alle berichten en reacties van bestellingen en betaal ik indien mogelijk met paypal. Maar misschien is dat bij deze webshop niet mogelijk.

Tjardo

Ik heb net contact gehad met Menno, blijkbaar komen (kwamen) de berichten van het contactformulier op zijn webpagina niet door. Weer prima geholpen door Menno dus bestel gerust bij Hobbybrouwshop, tot nu toe altijd topservice en zeer snelle levering!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.