Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hier zijn we dan: Maarten en Daan  (gelezen 669 keer)

Offline MaartenenDaan

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hier zijn we dan: Maarten en Daan
« Gepost op: 16-06-2019 15:26 u »
Hey allemaal!

Ik als bierdrinker heb het voor elkaar gekregen om vrouwlief mee te krijgen in het mooie wereldje der Bieren.

Aanstaande vrijdag een brouwcursus doen bij Braumarkt voor de zeer belangrijke basis.

Wel al een AIPA staan in de fles, niets bijzonders nog... maar nu al onwijs lekker  8)
Heeft nog een 10 dagen te gaan voor de koeling en genieter ;)

Verder zijn we erg experimenteel en ook niet bang aangelegd, dus wij zijn daarmee zeggende dan ook zeer enthousiast om de meeste gekke dingen te combineren  :proost:

Geef hierbij wel aan dat ik erg druk ben met werk, dus zal meer mee lezen en op die manier proberen te leren van anderen.
Maar wat niet is kan nog komen ;)

Op vele proosten!

Groet Maarten en Daan!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Gielus

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Het is wel bier, maar geen Biemus
Re: Hier zijn we dan
« Reactie #1 Gepost op: 16-06-2019 17:17 u »
Super tof, Ik ben ook samen met mijn vrouw naar de cursus geweest van Brouwmarkt. Erg leuk en enorm leerzaam.  Bereid je wel voor op een hoop slechte grappen ten koste van vrouwen😉

Tags: