Verloting ispindel - aangeboden door ispindel.nl

Gestart door Jacques, 04-05-2019 16:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Alien on Acid



Als we weer eens last minute worden opgeroepen om weer millimeterwerk te moeten leveren! Net zo accuraat werken als de iSpindel (maar dan anders)!

Rejoen

Helaas vanaf de bank, komende weken even geen bier brouwen :(


Jacques

Na de digitale dobbelstenen op 99 te hebben ingesteld heb ik de trekking verricht.
Het werpen van de dobbelsteen leverde het cijfer 5 op. Dat behoort tot forumlid Pimmels.
Van harte gefeliciteerd met de iSpindel. Ik zal je e-mailadres doorgeven aan ispindel.nl om de verzending te regelen.

Jeroen76

Van harte gefeliciteerd Pimmels!

Gr. Jeroen


Michiel8012


Pimmels

 :groots: Nou geweldig zeg ik ben zeer benieuwd!!  :groots:

Haagse Wouter

Veel plezier ermee Pimmels! Ben heel benieuwd naar je bevindingen!

Wildor

Pimmels gefeliciteerd!

Uit ervaring kan ik je melden dat het een prima apparaatje is welke met zorg in elkaar is gezet.
Ik heb nog niet eerder zo relaxed de vergisting gevolgd.

Benieuwd naar jouw ervaringen!

William

iSpindel

Citaat van: Pimmels op 24-05-2019  08:39 u:groots: Nou geweldig zeg ik ben zeer benieuwd!!  :groots:

Pimmels gefeliciteerd met het winnen van de actie.
Ik heb van Jacques reeds je gegevens gekregen en zal contact met je opnemen.

Pimmels

Citaat van: iSpindel op 24-05-2019  11:01 uPimmels gefeliciteerd met het winnen van de actie.
Ik heb van Jacques reeds je gegevens gekregen en zal contact met je opnemen.
Top! Wat leuk, bedankt alvast!
Vrgr
Pim

tdp


Koepie


Rinus

Gefeliciteerd Pimmels, ben benieuwd naar je ervaring.

j.heesters3

Proficiat Pimmels. Ook ik ben benieuwd naar je ervaringen. We zullen het ongetwijfeld horen.

Broudoe

Jos


joenedu


Davester

Gefeliciteerd Pimmels, ben benieuwd naar je review

Ger Debije


Pimmels

Vandaag voor het eerst gebrouwen en de I-Spindel gebruikt.
Mbv  Ubidots is de vergisting uitstekend te volgen en de met de refractometer gemeten waarden komen exact overeen met met de I-Spindel waarden!
Een erg fijn apparaat!
Nogmaals heel hartelijk bedankt!!

Jacques

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Goed om te horen dat het naar verwachting werkt.

Scorpionrose

Citaat van: Pimmels op 29-07-2019  15:28 uVandaag voor het eerst gebrouwen en de I-Spindel gebruikt.
Mbv  Ubidots is de vergisting uitstekend te volgen en de met de refractometer gemeten waarden komen exact overeen met met de I-Spindel waarden!
Een erg fijn apparaat!
Nogmaals heel hartelijk bedankt!!

Leuk om te horen dat de iSpindel bevalt en dat je er nog lang plezier van mag hebben :proost: :proost:

Pimmels

Graag gedaan en gaat lukken.
Heb nog wel een tip voor de gebruikers van  Pet vergisting flessen:

Gat gemaakt met gatenzaag en opgeschuurd naar +/- 51.0
Dop zonder gat 50.5/59.5. geplaatst.

Davester

Citaat van: Pimmels op 29-07-2019  15:28 uVandaag voor het eerst gebrouwen en de I-Spindel gebruikt.
Mbv  Ubidots is de vergisting uitstekend te volgen en de met de refractometer gemeten waarden komen exact overeen met met de I-Spindel waarden!
Een erg fijn apparaat!
Nogmaals heel hartelijk bedankt!!

Top dat dat zo goed werkt, weer een mooi ding dan voor op het verlanglijstje hier :)

Scorpionrose

Voor een ieder die de laatste weken via het contactformulier op ispindel.nl heeft geprobeerd contact te zoeken.
Door een foute instelling is het formulier niet verzonden.
Mijn excuses hiervoor.
Dit probleem is per direct opgelost.

De Rode Draad

Ah, vandaar! Ik heb het inderdaad geprobeerd (en ook via FaceBook), maar heb geen reactie ontvangen. Nu begrijp ik waarom :-)

Ik zal het nog eens proberen  8)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.