Verloting ispindel - aangeboden door ispindel.nl

Gestart door Jacques, 04-05-2019 16:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: NoLimits op 14-05-2019  11:44 uIk doe graag mee, en ik wil mijn brouwsel wel kunnen volgen als ik eens onderweg ben.



Je foto is niet te zien. Heeft waarschijnlijk te maken met rechten.

Jacques

Citaat van: Irukandji op 14-05-2019  14:22 uVanuit de tuinstoel met zicht op.


De foto was zo te merken te groot...
Verklein de foto en plaats hem opnieuw in het bericht.

Booz


Pim


birdieb


NoLimits

Citaat van: Jacques op 14-05-2019  19:44 uJe foto is niet te zien. Heeft waarschijnlijk te maken met rechten.

Aangepast!

PrinsPils

Zeer interessant apparaatje. Lijkt me perfect om de vergisting die in de berging staat te volgen vanaf het dakterras 3 hoog, uiteraard onder het genot van een eigen biertje! :biersmile:


Davester


Zooms


Staple



Tijdens het lunchen op mijn werk zou ik het geweldig vinden om de vergisting te volgen!

Vik75


Poorsprong



Tijdens een tocht naar de hoogste pub in Afrika op 2874m :brouwen:

BLUB

Tijdens het koelen van mijn volgend biertje  :proost:



Wisdom

Als ik opt dak mijn zonnepanelen schoonmaak


Wally

Leuk initiatief! Ik volg de vergisting graag tijdens het schilderen van mijn huis waar ik op dit moment mee bezig ben ;-)

dank en groet, Wally


MarinusHolkema


Vanuit de haven in Schiermonnikoog, zodat ik weet of ik moet vertrekken om te bottelen of nog even kan wachten...

beermenke


Haagse Wouter

Vanaf de bank, als ik niet kan op staan door een monster.


KarmeFrank

Omdat ik mijn vergisting vanaf iedere plek wilt volgen dus ook relaxed vanaf het kleinste kamertje.

Axmeriscota



Wat extra bewaking is nooit weg. (75 jaar D-Day )

Frankie


dayfox

In een TE krappe kruipruimte van 40 cm terwijl ik asbest aan het saneren ben en dan even denk: Hoe zou het met het SG gehalte zijn?

Pieter1954

Op de camping onder het genot van een eigen biertje in de gaten houden hoe het volgende zich ontwikkelt.


Richard3

Mooi vanaf de stoel in de kantine op mijn werk.


Jacques

Citaat van: Richard3 op 23-05-2019  12:30 uMooi vanaf de stoel in de kantine op mijn werk.



Je foto is niet te zien. Dit komt waarschijnlijk doordat de omvang van het bestand meer is dan 2 Mb. Als je de foto verkleind lukt het om de foto de uploaden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.