Verloting ispindel - aangeboden door ispindel.nl

Gestart door Jacques, 04-05-2019 16:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Winne2



Vanaf deze plek MOET ik de vergisting kunnen volgen om acuut in te grijpen als er iets misgaat!

Thamerdal


tieskewieske



Elk jaar ben ik van de partij en wellicht de grootste ode aan het (Duitse) bier. Lijkt me een prima plek om ook mijn eigen brouwsel in de gaten te houden.

Hoppenbrouwers


HermanH

Zou ik ook wel willen volgen vanop deze plek... :-)


datwortwat

Vanuit mijn woonplaats moet ik goed in de gaten kunnen houden of het wachten wordt beloond..



sunlight


Davester


DavyDK


Serge VL


Henkw


Hakeem_The_Dream

Ik zou graag vanaf hier de vergisting volgen:


Leuke actie zo op het forum trouwens. 😁

Fermentor

Graag zou ik ook mijn vergisting willen monitoren tijdens het bekijken van leuke bandjes in Paradiso!


Rinus

Ik was afgelopen week op vakantie in Turkije terwijl ik mijn Grainfather conical net voor de vakantie gevuld had, temperatuur ingesteld en het vliegtuig gepakt. Als je dan zo bij het zwembad zit of op het strand dan wil je toch echt wel heel erg graag weten hoe het thuis gaat... erg frustrerend dus. Daarnaast zou het mooi zijn als je met de iSpindel ook je fermentatie temperatuur kunt aanpassen zodat je altijd een optimale fermentatie hebt.


ArnoldvM

Op een veilige afstand voor het geval de vergisting TE snel verloopt. ;-)


gerbenpool


Graag zou ik vanaf de camping mijn vergisting willen volgen
Net als vanaf de porseleinen stoel overigens.

Doei

HuygenMeester


op café om te kijken of ik al naar huis moet om te bottelen...

 :degroeten:
Huygenmeester

ray81


Emiliotc


Sjamp00

Leuke actie!
Ik doe graag mee, en zou evt. vanaf hier wel inzicht in mijn vergisting willen hebben:

 :biersmile:

Robke1689

Omdat ik ook graag BBQ (low and slow) is het prettig om de vergisting vanuit de tuin te volgen!!



Charl

Vanuit de voortent, uitkijkend op de rivier in Duitsland.


Foto volgt nog

NoLimits

Ik doe graag mee, en ik wil mijn brouwsel wel kunnen volgen als ik eens onderweg ben.


Irukandji


Jacques

Citaat van: Charl op 14-05-2019  10:52 uFoto volgt nog

Niet vergeten want anders doe je niet mee.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.