Verloting ispindel - aangeboden door ispindel.nl

Gestart door Jacques, 04-05-2019 16:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dugraph

Leuk! Ik had vanuit mijn vakantieadres hier in Andalusiƫ wel mijn vergisting willen volgen! Ach voor nu maakt dit uitzicht een hoop goed.


dutch food geek



Top! Wil graag mijn vergisting beter kunnen volgen dan de wilde gok methode op basis van schuim en waterslot ;) Je kan aan de knijpoogjes van de kat zien dat zulks best lastig is ;)

BrouwMark



Leuke actie weer!

Het zou mooi zijn als ik vanaf mijn bank de vergisting boven kan volgen zodat deze luie kat op mijn schoot kan blijven liggen 😊

joerivang

Leuke actie! En vanuit de bank natuurlijk.



PDGRRR


Martijn0172

Op de camping tijdens een weekendje weg  :biersmile:


ExPeteriment

Fantastische inzendingen allemaal. Daar wil ik het ook volgen. Weinig aan toe te voegen, dus gewoon overal. Waar niet? Waar geen bier is, die plek heb ik geen eigen foto van:


Daarom brouwen en drinken wij het hier!

Koepie

Met BrouwVisie op schoot inspiratie op doen voor een nieuw recept, terwijl ik mijn vorige brouwsel check.

jeroenvk

Lijkt me leuk en vooral handig. Helemaal als ik na het brouwen ff tot rust kom ergens op een mooi plekje in mijn camper. Formulier dus ingevuld, nu duimen......

Ernesto

Fijn de vergisting kunnen volgen tijdens het 'tuinieren'  :brouwen:


Sir Wicked III

Tijdens het leren, inlezen en verdiepen in de wereld van bierbrouwen...
 

KevinMulder

Het zou erg makkelijk zijn om mijn vergisting te kunnen volgen wanneer ik reis met de trein!


meyerhj


Chris71


tdp

Leuke actie waar ik graag aan meedoe! Onderstaande plek leek mij wel een geschikte plek om de vergisting bij te houden

Alexander_H

Ik denk dat ik de vergisting mooi zou kunnen volgen tijdens de Tour de Geuze!

Brouwert

Kan ik de boel mooi mee in de gaten houden, ook na een lange dag wandelen in de mark vanuit een warme hytte.







bierinjisp

Zou het graag op mijn werk willen volgen

joenedu

Ondersteboven van deze actie  :nut: ^-^
Ik zou de vergisting vanaf overal willen volgen! Zelfs op de meest onmogelijke plekjes  :brouwen:

KennethV

Aangezien ik in Gent studeer kan ik mijn brouwsels thuis niet dagelijks volgen... Maar met de ispindel zou dit zelfs vanuit de les mogelijk zijn!  :biersmile:


ciesvandekwis

Vanaf mijn bureaublad lijkt me prima, topactie!


lier


bhovingh


Altijd handig om de vergisting op afstand te volgen als je lang van huis bent.

Eric111

Ik doe ook graag mee, wil de iSpindel gaan volgen vanaf mijn werkplek :degroeten:



Groeten Eric

j.heesters3

Mooie actie. Hierbij een foto van mijn tuinterras waar ik de vergisting kan volgen. Bij gebrek aan een werkplek, aangezien ik met pensioen ben.  ;D

Jos


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.