Verloting ispindel - aangeboden door ispindel.nl

Gestart door Jacques, 04-05-2019 16:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De gelukkige winnaar van de loterij is Pimmels



De eigenaar van de site ispindel.nl biedt een ispindel aan voor een loterij onder de leden van dit forum. Een ispindel is een elektronisch apparaat dat je plaatst in je fermenteer vat samen met je wort. De ispindel meet om de zoveel tijd hoe ver je wort reeds vergist is. Via Wifi geeft de ispindel een signaal door naar de ontvanger. Dit kan zijn via ubidots, Brewfather of een andere site of app.
Zie https://ispindel.nl/
De iSpindel wordt geprogrammeerd en gekalibreerd geleverd inclusief een ingericht ubidots account t.w.v € 60,55.


Tot 23 mei 2019 23:59 uur kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Het kan zijn dat de weergave van je deelname in de spreadsheet een aantal minuten duurt (tot wel 30 minuten toe). Vul daarom het formulier niet opnieuw in indien je je naam niet meteen hieronder ziet. Vernieuw het scherm voor het geval je nog een keer wilt kijken.

Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic.
Maar je kunt niet alleen volstaan met een reactie. Je bent namelijk ook verplicht via een foto of plaatje te laten zien vanaf welke plek jij op je telefoon de vergisting met je iSpindel zou willen volgen!
   

Graag hier geen meningen geven over ispindel. Daarvoor kun je een ander topic gebruiken. Zie hier.
Graag ook niet in dit topic reageren als je niet met de loterij wilt meedoen.

Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Houd alsjeblieft rekening met de vertraging van de weergave in de spreadsheet.
Nadat ik de trekking heb uitgevoerd controleer ik op dubbele aanmeldingen. Degenen die zich dubbel hebben aangemeld worden uitgesloten van het winnen van een prijs. Dus door je vandaag aan te melden en overmorgen weer verklein je de kans om te winnen tot nul!

Indien je tot de winnaar bent zal ik je e-mailadres doorgegeven aan ispindel.nl. Vervolgens zal ispinel.nl met jou contact opnemen voor de verzending.

Veel geluk toegewenst met de loterij.



Scoll door het bovenstaande ingesloten frame om de velden te gaan die je dient in te vullen.
Voor het geval het bovenstaande ingesloten deelnameformulier niet wordt weergegeven door je browser kun je het formulier benaderen via deze link.


Hieronder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.


McMelloW

Leuke verloting, ingevuld. Ik wil dit graag vanaf mijn bank volgen.


SanderH

Ingevuld. Hierbij de foto van de plek waar vanaf ik de vergisting wil volgen met mij iSpindel:

Pimmels


Hierbij de plek waar ik de vergisting ga volgen!

carinabreijaert

Leuk ik doe mee! Voornamelijk van deze plek zal er gekek3n worden naar de vergisting

Jeroen76

Verdorie heb er net 1 besteld bij Ispindel.nl rn al in huis, maar een tweede is natuurlijk ook handig wanneer er 2 bieren te vergisten staan.

Ik volg het graag hier, in mijn hopplantage! Hopelijk werken ze bij Bavaria niet met een Ispindel anders vang ik hun signaal op. Bavariabrouwerij ligt op zo'n 400 meter achter mijn hopplanten namelijk. ;)



Gr. Jeroen

iSpindel

Om jullie iets te inspireren op de vraag vanaf welke plek zouden jullie de iSpindel willen volgen.

Normaal volg ik mijn iSpindel vanaf mijn "kantoor" tijdens het "echte werk"



Maar ik zou hem graag volgen vanaf de plek op onderstaande foto.



Zie mij toch eens heerlijk in de schaduw liggen terwijl mijn biertje thuis aan het vergisten is.

hobbybob

Vanuit mijn troon

Het beste bier brouw jezelf


Knobby

Ik volg het huidige gistende bier naast het reeds vergistte bier!


Ger Debije



Ik kan de vergisting dan volgen aan de keukentafel.

Sander van Dijk


Rick85

Tijdens het nuttigen van een lekker biertje in een van onze gezellige kroegen in ons dorp.

Vlisbier

Ik ben nog maar net van start als brouwer.
Nu ben ik bij toer de Geuze.
Maar straks weer op vakantie en dan vanaf deze locatie de vergisting volgen is natuurlijk geweldig!!!

Wolter

Ik doe natuurlijk graag mee met deze actie.
Het volgen van de vergisting doe ik het liefst vanaf elk mogelijke plaats. Daarom een foto van een plek waar ik laatst een tijdje vast zat en ik de vergisting ook had willen controleren.  ;)


pluim

Van achter een heerlijk zelf gebrouwen biertje natuurlijk!!!



krek zat

Voor komende zomer wordt dit een van de plaatsen om mijn vergisting te volgen. Hoe relaxed zou dat zijn.

PimSteen

Vanaf mijn balkon met uitzicht op mijn insecten hotel en Cascade hop plant.


JanEric

Als ik door omstandigheden niet bij mijn gistvat kan zijn


Michiel8012



Ik zou het liefst de vergisting willen volgen als ik met deze viervoeter in het park ben :biersmile:

Wallie

Wanneer de vergisting gestart is ben je er continu mee bezig en krijg je van vele mensen moppers, als je dan voor je werk een poosje weg moet, ging je vroeger bellen hoe het met het gistvat was. Tegenwoordig zit iedereen op je te mopperen dat je alweer op je telefoon zit!
Dus de foto zou op vele plekken genomen kunnen zijn maar voor nu deze foto 


Bierpionier

Ik wil mijn bier in de gaten kunnen houden wanneer ik weer eens aan de andere kant van het land in deze tuin tot rust kom.



henkg

Vanuit mijn (?) TV-stoel:



Of liever nog vanaf mijn terrasje aan het water:

justDick

Ik blijf ook graag op hoogte op de hoogte van mijn vergisting.

Léon Kanters

Toffe verloting. Was laatst al aan het rond neuzen voor een Ispindel.
Ik zou graag de vergisting op elk gewenst willen kunnen volgen. Bijvoorbeeld wanneer ik op het balkon aan het volgen ben hoe de hopplant groeit onder het genot van een eigen gemaakt biertje!




orangeloo

Als ik op mijn werk ben wil ik de vergisting ook graag volgen:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.