Finalisten van de Brand Bierbrouwwedstrijd 2019

Gestart door orangeloo, 02-05-2019 20:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

orangeloo

Vandaag zag ik op de Facebook pagina van Brand een bijzonder reclamefilmpje voorbij komen.
https://www.facebook.com/11060461294/posts/10156368725771295/

Met de tekst: (voor de niet Facebookers onder ons :) )
Andy koos voor de subtiliteit van kaneel en anijs in zijn romige winterbier. Met succes! Hij is een van de finalisten van de Brand Bierbrouwwedstrijd. Zaterdag 11 mei wordt de winnaar bekend gemaakt.

Weet iemand of dit reclame is of... zijn de finalisten al bekend?

Irukandji

Stond toch duidelijk dat ze dat geheim zouden houden... niet dus.

BrouwMark


Irukandji

Ze zullen wel reclame willen maken om een breed publiek te trekken.

Lange1985

Heb er de afgelopen dagen al 2 verschillende voorbij zien komen. Zal wel reclamecampagne zijn

orangeloo

Citaat van: Lange1985 op 02-05-2019  21:28 uHeb er de afgelopen dagen al 2 verschillende voorbij zien komen. Zal wel reclamecampagne zijn

Ik ook, op Instagram, maar daar stond niet bij dat het een finalist was.
(via Insta kan ik de link niet delen)
Dus toen schonk ik er niet zoveel aandacht aan.
Maar nu wel  :weetniet:

Wolter

Dit is wel heel bijzonder. Stel dat hij wint. Dan kan ik deze wedstrijd nooit meer serieus nemen vrees ik.

emiel1

Denk dat het een communicatiefout is. Ik ben ook benaderd of ik mee wilde doen aan zo'n filmpje. Ik kon helaas niet, maar de reden dat ik werd benaderd was omdat ik in Amsterdam woon en de opnames daar waren. Verder niet

Wolter

Citaat van: emiel1 op 02-05-2019  23:09 uDenk dat het een communicatiefout is. Ik ben ook benaderd of ik mee wilde doen aan zo'n filmpje. Ik kon helaas niet, maar de reden dat ik werd benaderd was omdat ik in Amsterdam woon en de opnames daar waren. Verder niet

Zou je denken? Als jij straks tussen de finalisten staat weten we genoeg..  ;)

emiel1

Dan weten we sowieso dat er iets niet klopt met die jurering ;)

Maar ze hebben al een week na het inleveren gebeld, toen waren de bieren nog niet eens geproefd...

mbroek

Busted. Andy heeft het net op FB uitgelegd en is gefilmd alsof hij finalist is. In maart al.

emiel1


emiel1

En Brand heeft net zelf ook gereageerd. Een foutje van de afdeling social media dus. Case closed ;)


Wolter


orangeloo

Dat stemt mij dan weer gelukkig  :)
Blijft het toch  nog een  beetje spannend  ^-^

McMelloW


emiel1

Inmiddels staat er nog een filmpje online (https://www.facebook.com/Brandbier/posts/10156368726026295). Hier hebben ze niet de fout gemaakt te zeggen dat het een finalist is :)

Maar het valt me op dat het allebei erg mooie bieren zijn; helder en met een perfecte schuimkraag. Zou dat echt zijn (en is de concurrentie zo groot ;) ) of zou Brand net als bij normale reclamefilmpjes een truc hebben uitgehaald met nepschuim o.i.d.?

Martijn0172

Ik vraag het me af of het daadwerkelijk hun ingezonden bier is. Straks nodigen ze iemand uit met bier zo dood als een pier?

Juindorper

Ik heb sterk het idee dat het bij elk filmpje het zelfde bier is.
Het is zo te zien ook een stuk lichter dan de kleur die ze voor de wedstrijd op gaven.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.