Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Zijn de Hobbybrouwen shirts nog te koop?  (gelezen 983 keer)

Offline de Machtige Wil

• Vol lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Zijn de Hobbybrouwen shirts nog te koop?
« Gepost op: 09-05-2019 21:01 u »
Zojuist las ik dit topic https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?topic=36020.0 over de Hobbybrouwen t-shirts.

Gaaf ontwerp, maar zijn ze nog te koop? Op de site kan ik het niet vinden en ook op de site van https://craftbeermerchandise.com/ lijkt het niet verkrijgbaar. Ik zou zo'n shirt graag kopen.

Groet,

Wilrik

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Zijn de Hobbybrouwen shirts nog te koop?
« Reactie #1 Gepost op: 09-05-2019 23:29 u »
Zojuist las ik dit topic https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?topic=36020.0 over de Hobbybrouwen t-shirts.

Gaaf ontwerp, maar zijn ze nog te koop? Op de site kan ik het niet vinden en ook op de site van https://craftbeermerchandise.com/ lijkt het niet verkrijgbaar. Ik zou zo'n shirt graag kopen.

Groet,

Wilrik

Deze shirts zijn inderdaad niet meer beschikbaar. Wanneer er zo'n 30 tot 40 leden zijn die een shirt zouden willen hebben kunnen er opnieuw shirts aangemaakt worden.

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #2 Gepost op: 10-05-2019 08:11 u »

Deze shirts zijn inderdaad niet meer beschikbaar. Wanneer er zo'n 30 tot 40 leden zijn die een shirt zouden willen hebben kunnen er opnieuw shirts aangemaakt worden.

Dat was eerst inderdaad het geval, maar ik kreeg een tijdje terug een mail van craftbeershirts waar dit in stond:

Citaat
We hebben sinds het forum treffen ons productie proces iets aangepast (we werken met een nieuwe drukker). Dit houdt in dat we niet meer per se 10 of 20 shirts moeten laten drukken. We kunnen ze nu ook per stuk drukken. Het voordeel is dat we nu veel flexibeler zijn.

Ik denk dus dat je het beste craftbeershirts even kunt mailen om het te vragen

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 10-05-2019 12:59 u »
O, dat wist ik niet. Het maakt dat je in feite altijd een shirt kunt bestellen. Maar waarschijnlijk zijn ze goedkoper als er meer per keer besteld worden...

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #4 Gepost op: 10-05-2019 13:15 u »
Korting bij grotere aantallen kan meestal wel geregeld worden, maar ze gebruiken nu een andere techniek waardoor het mogelijk is per stuk te drukken. De eerste lichting is gezeefdrukt en de nieuwe shirts worden gewoon geprint. Ik heb ze beide besteld en ik moet zeggen dat de kwaliteit van de eerste lichting wel beduidend beter is dan de nieuwe.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 10-05-2019 14:32 u »
Dat is dan weer jammer. Vanuit het oogpunt van Craftbeershirts snap ik wel. Het maakt het bestellen een stuk laagdrempeliger.

Offline de Machtige Wil

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #6 Gepost op: 10-05-2019 19:57 u »
Dat was eerst inderdaad het geval, maar ik kreeg een tijdje terug een mail van craftbeershirts waar dit in stond:

Ik denk dus dat je het beste craftbeershirts even kunt mailen om het te vragen

Dat zou wel mooi zijn, als ze ook individueel te bestellen zijn. Ik heb ze in elk geval een mailtje gestuurd.

Groet,

Wilrik

Tags: