Dop Speidel fermenter

Gestart door hopjesvla, 01-05-2019 08:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hopjesvla

Daar ik al een week aan het wachten ben op een antwoord van diverse leveranciers (maar nog niets heb gehoord op deze schijnbaar lastige vraag...) stel ik hem hier maar even: Wie weet waar ik een reservedop voor een Speidel 35 30 vat kan halen?

Deze dus:


 

Ik wil er een racking arm in maken, naar onderstaand artikel

http://blog.craftbeertraders.com/upgrading-your-speidel-fermenter/

Heb hem al in het buitenland gevonden (de dop), maar gezien de kosten en de verzendkosten heeft iets vanuit NL de voorkeur.

hans_nwk

Een speidel 35 ken ik niet, of bedoel je de 30?
Ik wil voor de mijne die ik nog af en toe gebruik een nieuw rubber. Brouwmarkt heeft hem op de site staan maar helaas nooit op voorraad :-( .

Bij Brouwmarkt hebben ze wel de kranen, het lijkt me dat je daar hetzelfde mee kan doen? Je zaagt het kraantje eraf en je hoeft niet te boren.

Groet,
Hans

hopjesvla

Ha klopt, bedoel inderdaad de 30.

De dop met  kraan aanpassen kan misschien ook, maar een nieuw passend gat in een dichte dop lijkt me eeen betere optie.

Wat eigenlijk irritanter is, is dat 3 onafhankelijke winkels er al een week over doen om de vraag te beantwoorden of ze die dop hebben..

emiel1

Geen idee wat ze in Nederland kosten, maar voor € 6,50 heb je er een uit Duitsland. Inclusief verzendkosten

https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B01LVTSAGC/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new

hopjesvla

Ha ja die had ik ook al gevonden, maar die kan niet naar NL verzonden worden. De andere verkoper rekent er 24 euro bezorgkosten bij...
Maar ik zal nog maar eens goed gaan zoeken naar iemand die het wel heeft

emiel1

Oh ja, dat gezeur heb je soms bij Amazon... Tsja, voor 13,84 kan het wel, maar dat is wel gelijk dubbel zo duur. Voor 26 heb je een heel nieuw vat :)

hans_nwk

Dan zou ik gewoon kiezen voor een kraan!
Ze zijn er in twee maten, als je de kleinste neemt is het gat vast niet te groot en kun je het nog op maat maken.

Groet,
Hans

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.