BrouwVisie Vergrendeld recept te vergrendeld

Gestart door de Machtige Wil, 27-04-2019 23:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de Machtige Wil

Als je in BrouwVisie een recept hebt vergrendeld dan is het niet meer mogelijk om de scrollbar onder het menu Aantekeningen te bewegen. Zou dat niet anders kunnen?

Nu kan ik alleen de aantekeningen volledig bekijken door een export te maken van het recept.

Niet een groot punt maar het zou wel makkelijk zijn om de notities van een gesloten recept nog eens in te zien vanuit de applicatie.

Groet,

Wilrik

Oscar

Citaat van: de Machtige Wil op 27-04-2019  23:42 uAls je in BrouwVisie een recept hebt vergrendeld dan is het niet meer mogelijk om de scrollbar onder het menu Aantekeningen te bewegen. Zou dat niet anders kunnen?

Dat zou wel anders kunnen, maar hoeveel aantekeningen maak je dan?  :nut: :weetniet:  Een paar korte notities lijkt mij voldoende... Ik neem aan dat je toch geen heel A4-tje nodig hebt?  :weetniet: :weetniet:

de Machtige Wil

Citaat van: Oscar op 28-04-2019  12:53 uDat zou wel anders kunnen, maar hoeveel aantekeningen maak je dan?  :nut: :weetniet: 

Misschien maak ik wat overdreven veel aantekeningen  ^-^. Ik zet er vooral veel begin en eindtijden in om voor een volgende brouw inzicht te hebben hoe lang dingen duren. Waarschijnlijk wordt dit naarmate ik meer heb gebrouwen wel minder.

Dit is een voorbeeld waarbij ik teveel aantekeningen heb gemaakt om nog volledig terug te kunnen zien:


Oscar

Citaat van: de Machtige Wil op 28-04-2019  15:27 uMisschien maak ik wat overdreven veel aantekeningen  ^-^. Ik zet er vooral veel begin en eindtijden in om voor een volgende brouw inzicht te hebben hoe lang dingen duren. Waarschijnlijk wordt dit naarmate ik meer heb gebrouwen wel minder.

Zet alles wat dichter op elkaar en ieder item op 1 lijn ( 12:30  - Start opruimen)
dan past het gewoon op 1 scherm... En bedenk in dit scherm kun je niet ongelimiteerd tekst invoeren (1000 tekens max).

middelaersch

Citaat van: de Machtige Wil op 27-04-2019  23:42 uAls je in BrouwVisie een recept hebt vergrendeld dan is het niet meer mogelijk om de scrollbar onder het menu Aantekeningen te bewegen. Zou dat niet anders kunnen?

Gewoon een bug. Als je niet zoveel tekst in mag voeren, zou het programma ook niet toe moeten laten dat je dat toch doet.

Wat heb je aan aantekeningen die je niet kunt lezen?  :weetniet:

Oscar

Citaat van: middelaersch op 29-04-2019  00:14 uWat heb je aan aantekeningen die je niet kunt lezen?  :weetniet:

Ff recept ontgrendelen en probleem opgelost... :brouwen:

de Machtige Wil

Citaat van: Oscar op 28-04-2019  18:07 uZet alles wat dichter op elkaar en ieder item op 1 lijn ( 12:30  - Start opruimen)
dan past het gewoon op 1 scherm... En bedenk in dit scherm kun je niet ongelimiteerd tekst invoeren (1000 tekens max).

Dat is ook een oplossing. Ik zal er in elk geval rekening mee houden bij een volgende brouw.  :biersmile:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.