Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Als je in BrouwVisie een recept hebt vergrendeld dan is het niet meer mogelijk om de scrollbar onder het menu Aantekeningen te bewegen. Zou dat niet anders kunnen?
Dat zou wel anders kunnen, maar hoeveel aantekeningen maak je dan?
Misschien maak ik wat overdreven veel aantekeningen . Ik zet er vooral veel begin en eindtijden in om voor een volgende brouw inzicht te hebben hoe lang dingen duren. Waarschijnlijk wordt dit naarmate ik meer heb gebrouwen wel minder.
Wat heb je aan aantekeningen die je niet kunt lezen?
Zet alles wat dichter op elkaar en ieder item op 1 lijn ( 12:30 - Start opruimen) dan past het gewoon op 1 scherm... En bedenk in dit scherm kun je niet ongelimiteerd tekst invoeren (1000 tekens max).