Even voorstellen Duuuf

Gestart door Duuuf, 26-04-2019 16:55 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Duuuf

Was al stiekem als verstekeling hier op het forum aan het posten en (vooral) lezen geslagen maar bij deze zal ik mij ook officieel melden. :)

Duuuf... tja, eigenlijk een naam die letterlijk nergens op slaat. Ooit een keer ergens voor aangemaakt en lekker uniek dus die werkt altijd. In de normale fysieke face to face wereld word ik vooral Jasper genoemd (enkele uitzonderingen daargelaten, mijn kinderen noemen mij vooral papa).

Enkele jaren geleden was ik een beetje uitgekeken op het supermarkt slootwater pils en ben meer en meer speciaalbier gaan drinken. Een leuke en lekkere hobby maar wel een passieve. Vandaar dat ik me de laatste maanden meer en meer op het brouwen ben gaan richten. Al veel over gelezen en ook al stukje bij beetje wat brouwspullen bij elkaar gekocht en geknutseld. De eerste stappen al voorzichtig gezet door heel laf vanuit blik te brouwen. Leuk om simpel mee te beginnen en je krijgt er ook nog gewoon lekker bier mee.  (naar mijn vrouw toe een mooie smoes om de investeringen in brouw apparatuur een beetje uit te smeren)
De echte stap naar graan brouwen wil ik binnenkort maken. Ik heb er zin in, de smaak van bier had ik al te pakken die van het brouwen komt ook steeds sterker op. 

marc0871

>Kuch< mout >kuch<

Welkom op het forum, Jasper.

Blikbrouwen is geen schande, hoor.
Velen hier zijn je er in voorgegaan.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.