Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen SVB, Stefan  (gelezen 480 keer)

Offline SVB

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Voorstellen SVB, Stefan
« Gepost op: 24-04-2019 07:52 u »
Mijn naam is Stefan, kom uit Den Helder.
Begin van het jaar een tripel gebrouwen van brouw broeders, nu een IPA, porter en nog een IPA verder. Filterkuip aangeschaft en (het mooiste) een 11 liter FastFerment... Hier krijg ik nog wat hoofdpijn van, maar dat zal een apart topic worden. En van mijn schoonouders Verander water in bier gekregen, top!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Voorstellen SVB
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2019 19:20 u »
Welkom Stefan!

Zaken stapsgewijs al goed aangepakt! Veel vragen waar je tegenaan zou kunnen lopen zijn reeds voorbij gekomen op dit forum! Je kunt veel vinden door de zoekfunctionaliteit te gebruiken, en eventueel de tags. En schroom niet op je vraag te stellen!

Brouw ze!

Offline SVB

• Boven 10 berichten
  • *
Re: Voorstellen SVB, Stefan
« Reactie #2 Gepost op: 25-04-2019 20:53 u »
Dankjewel! Zit inderdaad al even mee te lezen, ook voor het registreren... voor nu kennis vergaren, later wellicht delen  ;)

Offline SanderH

• t Wort Wat!
  • Senior lid
  • Land: nl
  • Brouwen met de HERMS of de RIMS?
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2019 07:44 u »
welkom Stefan,

Voor wat verlichting van de hoofdpijn kun je altijd terecht in Anna Paulowna, kun je bijna fietsend af!

Offline SVB

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2019 19:02 u »
Ow dat is inderdaad dichtbij ja!

Tags: