Op bezoek bij Brouwstore

Gestart door Jacques, 14-04-2019 15:40 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Gisteren naar Ittervoort gereden en op bezoek geweest bij Brouwstore. Het is een snelle verbinding. De winkel is gesitueerd op een industrieterrein vlakbij de A2.
Normaal is de winkel niet op zaterdag open maar gisteren was daar een uitzondering op had ik gezien op de website.

De winkel is een tijdje geleden vergroot. Niet alles staat in de winkel. Er is ook een magazijn.
Elke werkdag om 20:00 worden er rolcontainers opgehaald met spullen die de volgende dag afgeleverd worden. Eigenaar Peter Wijnen is daar samen met nog een aantal anderen druk mee.

Met Peter heb ik even zitten kletsen onder het genot van een kopje koffie.

Een doos vol houtsnippers nam ik mee voor De Roerstok. Deze vereniging bestaat dit jaar 35 jaar en de leden krijgen op clubavonden kleine cadeautjes mee om uit te proberen.

















g.bakker


McMelloW

Mooi gratis reclame voor Brouwstore.

Snelbier

Vind ik leuk..
Zou graag zoiets zien van meer 'brouwstores' om een indruk te krijgen van verwachtingen..

Jammer dat het 'reclame-argument' de pret bederft, terecht of niet..

Wat mij betreft: doorgaan met zulke advertorials.
Proost, Snelbier.

dirk

Citaat van: Snelbier op 14-04-2019  16:58 uVind ik leuk..
Zou graag zoiets zien van meer 'brouwstores' om een indruk te krijgen van verwachtingen..


Dan moet je toch wel even beter zoeken, want er zijn er wel meer voorbij gegaan.

broeder

Ja de toko is flink uitgebreid. Ik was er twee weken geleden om mijn brouwpakket 'Porter Robust Whiskey Aged' op te halen.Vriendelijk man die Peter (eigenaar), een tijdje zitten kletsen met de kopje koffie. Tot Ingrid (mijn vrouw) op het idee kwam dat ik dit jaar veel eerder jarig zou zijn en dus maar een Brew Monk Magnus 45 als cadeau moest krijgen. Was op voorraad en met de nodige tips van Peter vertrok ik weer als een gelukkige man naar Hilversum.Wat mij betreft... ik vind dit soort 'op bezoek bij...' artikeltjes best aantrekkelijk en die kunnen dan interessante info geven over zaken, die men misschien niet kent.

Richard3

Mooi verslag en leuke foto's.
Heisenberg nog gespot? :) :)
 :proost:

Jacques

Citaat van: McMelloW op 14-04-2019  16:25 uMooi gratis reclame voor Brouwstore.

Er zijn door mij al meerdere leveranciers bezocht waarvan je een verslag kunt vinden op het forum.

Zie Op bezoek bij Brouwmarkt
en
Van der Kooy Beek en Donk alias Unibrew Zuid-Nederland

Ook over de Opendeurdagen van Brouwland heb ik regelmatig verslag gedaan.

joenedu

Reclame of niet, ik vind het ook wel leuk om zo een kijkje binnen te kunnen nemen. Ziet er overzichtelijk uit, aantrekkelijk om daar te shoppen.

broeder

Citaat van: Jacques op 14-04-2019  22:45 uEr zijn door mij al meerdere leveranciers bezocht waarvan je een verslag kunt vinden op het forum.

Ook over de Opendeurdagen van Brouwland heb ik regelmatig verslag gedaan.

Ai... die heb ik dan over het hoofd gezien.
Zwak excuus: met zo'n levendige site mis je wel eens wat.
Groet, broeder Willem

Neetje

Citaat van: Jacques op 14-04-2019  22:45 uVan der Kooy Beek en Donk alias Unibrew Zuid-Nederland


Foto's zijn niet meer zichtbaar!

Jacques

Citaat van: Neetje op 22-08-2019  14:06 uFoto's zijn niet meer zichtbaar!

Bericht aangepast.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.