Koperen ketel kopen

Gestart door Milan1984, 09-04-2019 20:32 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milan1984

Beste allen,

Voor een project wil ik graag een koperen ketel kopen zoals op de foto. Hoeft niet compleet te en functioneel te zijn, maar wil wel graag de bovenkant met schoorsteen hebben. Ja ik weet dat dit geen goedkope aankoop zal worden, maar als iemand tips heeft dan hoor ik ze graag. Kleiner mag overigens ook. Vanaf 2 m en meer doorsnede is prima.



Alvast bedankt,

Milan

Oscar


Oscar

Citaat van: Milan1984 op 09-04-2019  20:32 uVanaf 2 m en meer doorsnede is prima.

Wow... Hoeveel budget heb je hier voor... :nut:

Jacques

Citaat van: Milan1984 op 09-04-2019  20:32 uBeste allen,

Voor een project wil ik graag een koperen ketel kopen zoals op de foto. Hoeft niet compleet te en functioneel te zijn, maar wil wel graag de bovenkant met schoorsteen hebben. Ja ik weet dat dit geen goedkope aankoop zal worden, maar als iemand tips heeft dan hoor ik ze graag. Kleiner mag overigens ook. Vanaf 2 m en meer doorsnede is prima.

Milan,

Dit soort koperen ketels zul je in Nederland niet snel vinden. Er zijn namelijk niet veel oude Nederlandse brouwerijen die een dergelijke ketel zou willen verkopen. In Duitsland kun je meer succes hebben. Daar zijn diverse oude familiebrouwerijen die hun deuren hebben moeten sluiten.

Milan1984

Citaat van: Oscar op 09-04-2019  20:56 uWow... Hoeveel budget heb je hier voor... :nut:

Voldoende 😉

Milan1984

Citaat van: Jacques op 09-04-2019  21:49 uMilan,

Dit soort koperen ketels zul je in Nederland niet snel vinden. Er zijn namelijk niet veel oude Nederlandse brouwerijen die een dergelijke ketel zou willen verkopen. In Duitsland kun je meer succes hebben. Daar zijn diverse oude familiebrouwerijen die hun deuren hebben moeten sluiten.

Dat vermoeden had ik inderdaad ook al, misschien dat iemand enige contacten heeft....

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.