Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: FastWasher wassysteem  (gelezen 427 keer)

Offline Trippelken

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
FastWasher wassysteem
« Gepost op: 28-12-2019 10:17 u »
Hey, onlangs kwam ik op Braumarkt (of Brouwland?) een flessenwassysteem tegen, de FastWasher 12-24. Momenteel zijn deze bij bovengenoemde winkels out off stock, dus zal wat geduld moeten hebben om hem eventueel te bestellen. Heeft iemand dit systeem toevallig al eens gebruikt en wat zijn jullie ervaringen ermee? Kopen, of in iets anders investeren?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online hansHalberstadt

• Super lid
  • Land: nl
  • meten is weten
Re: FastWasher wassysteem
« Reactie #1 Gepost op: 28-12-2019 10:24 u »
Zelf niet gebruikt, maar  maximum temperatuur 41 graden is niet echt veel om te reinigen. afwaswater is al warmer. Ik snap niet waarom ze er niet een temperatuurbestendige pomp in hebben gezet. Lijkt vooral weer een kostencompromis.

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2019 13:24 u »
Duur spul waar je niks aan hebt. Je moet er extra ruimte voor hebben om het te gebruiken en te stallen. Niet voor niets waarom veel brouwerijen nieuwe flessen gebruikt. Gewoon na het inschenken je fles omspoelen onder de kraan.

Offline dimitri.bourgois

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2019 14:20 u »
Hallo,

Ikzelf heb deze aangekocht voor 24 flessen te reinigen en ben er zelf zeer tevreden van.

Ik spoel sowieso al men flessen uit na het leegdrinken, en voor het bottelen krijgen ze nog een reiniging en ontsmetting beurt.
Ik stapel de flessen ook op het 24 fastrack systeem, en dit is een ideale combinatie.
De fastrack past makkelijk op de fastwasher.

Dus voor mij persoonlijk was dit de moeite.
Voor een ander kan dit inderdaad anders zijn.
Het hangt af van wat je gewoon doet of reeds hebt denk ik...

Online lier

• Super lid
  • Brouwerij brouwkip
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2019 21:19 u »
Ik vind het wel een fijn ding maar zit er wel over te denken een iets meer warmtebestendige pomp op aan te sluiten.

Nu Heb ik in 45min 3 kratten flessen gewassen, gesteriliseerd en nagespoeld daar was ik voorheen veel langer mee bezig.

Koop hem op Amazon in Engeland, daar is hij goedkoper, zelfs met verzendkosten
https://www.amazon.co.uk/s?k=fastwasher&ref=nb_sb_noss_1 , je moet wel snel zijn, nog maar 1 op voorraad

Tags: