Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen : Alexander_H  (gelezen 334 keer)

Offline Alexander_H

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Brouwen is leren
Even voorstellen : Alexander_H
« Gepost op: 31-03-2019 13:53 u »
Hoi allemaal,
Na een tweetal jaar veel lezen op jullie forum nu eindelijk maar eens lid geworden.
Ik ben Alexander, 42 jaar, en sinds kort ook hobbybrouwer.
Samen met mijn vriendin brouwen we in het mooie Zeeuwsch-Vlaanderen ons bier in onze garage.
We zijn al jaren bier liefhebbers en zijn ook geregeld op festivals en proeverijen te vinden.Dankzij de vele informatie uit boeken en forums als deze zijn we nu toch eindelijk ook zelf begonnen.
We hebben een mooie installatie bij elkaar verzameld, door een grote opruiming te houden op zolder en alle spullen die we niet meer gebruiken op Facebook / marktplaats te verkopen. Dat bleek zo goed te gaan dat we een mooi budget hadden voor onze brouwinstallatie.
Voorlopig gaan we nog zo veel mogelijk handmatig brouwen om het onder de knie te krijgen, maar de bedoeling is om later het een en ander te automatiseren, aangezien we beiden in de IT zitten vinden we dat natuurlijk ook interessant.

Onze 2e brouw staat te vergisten, en we hopen dat er nog velen gaan volgen!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Scorpionrose

• Senior lid
Re: Even voorstellen : Alexander_H
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2019 14:01 u »
Welkom op het forum

Offline jackodb

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Even voorstellen : Alexander_H