Even voorstellen: Thom

Gestart door Thom95, 21-03-2019 17:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thom95

Hallo Allemaal!

Sinds een aantal dag en lid en al veel gelezen. Ik wil op korte termijn starten met brouwen. Ik heb samen met een vriend 2 pakketten gekocht die in de aanbiedingen waren bij de Blokker.  Het is een Belgisch Saison biertje uit het pakket van Arsegan. Ik ben benieuwd wat daaruit gaat komen.. Momenteel zijn we nog op zoek naar materialen zoals pannen en dergelijke. Wanneer we alles hebben kan de pret hopelijk beginnen!

In mijn hoofd spoken al een aantal vragen waar ik hier antwoord op hoop te vinden.

Even iets over mij: Ik ben Thom, 24 jaar en woon in Nijmegen en in het weekend regelmatig in Gemert. Ik studeer medische hulpverlening waarbij het de bedoeling is dat ik over een aantal jaar werkzaam ben op de Ambulance. In mijn vrije tijd ben ik regelmatig sportief bezig, scouting en actief als organisator van een aantal evenementen. Daarnaast ben ik natuurlijk liefhebber(zoals iedereen hier) van (speciaal)biertjes. :proost:

Groetjes Thom :degroeten:

Jacques

Welkom Thom.

Is het de liefde die je elk weekend naar Gemert brengt?

Gemert is vlakbij Beek en Donk. Dat is handig voor de aankoop van brouwmaterialen.

seed7

Hoi Thom.

Doorzoek het forum grondig, ook de "ouwe meuk", zo heel veel nieuws is er niet onder de brouwerszon,

brouwplezier,

ingo

Thom95

Citaat van: Jacques op 22-03-2019  22:41 uWelkom Thom.

Is het de liefde die je elk weekend naar Gemert brengt?

Gemert is vlakbij Beek en Donk. Dat is handig voor de aankoop van brouwmaterialen.

Nou eigenlijk mijn ouders, maar mochten ze stiekem meelezen is het toch de liefde hoor  :engel: Ik ben voor mijn studie doordeweeks in Nijmegen.

Die winkel kende ik nog helemaal niet! Thnxs..

Citaat van: seed7 op 22-03-2019  22:52 uHoi Thom.

Doorzoek het forum grondig, ook de "ouwe meuk", zo heel veel nieuws is er niet onder de brouwerszon,

brouwplezier,

ingo

Bedankt! Gaat helemaal goed komen.

brother_beer

Welkom Thom! Neem ook een kijkje in de WIKI, die vond ik als beginner ontzettend handig. Mocht je genieten van het brouwen kun je tweedehands best wel aan wat spullen komen. In ieder geval heel veel plezier!

Ben regelmatig in Nijmegen om vriendinlief op te zoeken mocht je nog een keer kop koffie willen doen en wat meer informatie willen krijgen.

RobPh

Welkom en veel brouwplezier.

In Nijmegen zit Triple-W, een hobbybrouw vereniging. Zeker de moeite waard om een keer binnen te lopen en deel t nemen aan de goed verzorgde en leerzame avonden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.