Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Jos  (gelezen 351 keer)

Offline Zjoske

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Jos
« Gepost op: 17-03-2019 09:26 u »
Beste brouwers,

Na een tijdje hier een beetje rondgeneusd te hebben is het wel zo netjes om even voor te stellen.

De naam is Jos, 54 jaar oud, getrouwd en vader van 2 dochters.
Sinds een half jaartje heeft het bierbrouwen mijn interesse gekregen en heb al wat met blikbrouwen gespeeld en vond het nog lekker ook.

Nu wil ik er toch maar een hobby van gaan maken en er wat serieuzer mee bezig gaan zijn, uitrusting maar verder uitgebreid met het nieuwe model Brewmonk 30 en een walsenmolen.
Ook een Fat Joseph Tripel-pakketje wat ik volgende week wil gaan brouwen, eerst het boek van Adri Otten nog eens rustig doornemen.

Ik hoop hier nog veel nuttige dingen te lezen

Groet,

Jos

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Gossi

• Vol lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2019 17:18 u »
Beste Jos, welkom hier! Je hebt al ge´nvesteerd heb ik wel gezien.
Als je nog niets hebt is dit de beste investering naast temperatuur gestuurd vergisten. Dan krijg je me toch lekkere biertjes.
Succes hier en probeer een oude koelkast op de kop te tikken.

Online dirk

• Super lid
  • Land: 00
  • I don't feed trolls
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2019 22:31 u »
Welkom op het forum.

Als je nog niets hebt is dit de beste investering naast temperatuur gestuurd vergisten. Dan krijg je me toch lekkere biertjes.

Mee eens.

Tags: