Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Wat is de oorsprong van deze kveik's Ik stel de vraag omdat niet alle commerciële versies de blend zijn van alle sacch's van de desbetreffende kveik, dikwijls zijn dit slechts single strains (vb de Vos van The Yeast Bay is slechts een singele strain) En ze missen ook dikwijls de andere bacteriën die er normaal horen in te zitten.Niet dat het een probleem is dat het eventueel een singel strains is of dat ze de bacteriën missen. Wel belangrijk dat je weet of ze de bacteriën bevatten en welke singel strain het eventueel is.
Heb ze ook binnen, nou nog even inlezen over opkweken
Binnen een week op de fles.
Mag ik 10 16 en 17 bestellen? Heb je nog?
Hmmm, daar hou ik wel van!Strak doorwerken, 's zaterdags bottelen en dan gewoon 's zondags weer brouwenl