Oud brouwboek

Gestart door marc0871, 10-03-2019 02:08 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marc0871

Bij het opruimen na het overlijden van mijn vader, kwam ik dit boek tegen



Ligt waarschijnlijk al 30 jaar in de kast.

Jacques

Dat boek heb ik ook. Lees het eens door. Je zult ontdekken dat in de loop der jaren veel nieuwe inzichten zijn...

marc0871

Ben er al in begonnen ;D

Jaap W

Afgelopen december kreeg ik dit boek toevallig in handen. De 1e druk is al van 1977.  Het enig interessante in het boek vond ik de HYDROMETERTABEL (blz 72-73) en die heb ik ook even gekopieerd.  :brouwen: :biersmile: :proost:

Erwin Warners

Citaat van: Jaap W op 21-01-2020  15:40 uAfgelopen december kreeg ik dit boek toevallig in handen. De 1e druk is al van 1977.  Het enig interessante in het boek vond ik de HYDROMETERTABEL (blz 72-73) en die heb ik ook even gekopieerd.  :brouwen: :biersmile: :proost:

Misschien kun je dat stukje delen met ons of zitten we dan weer met auteursrechten?

j.heesters3

Lijkt me een goed idee. Laat maar komen, nooit teveel informatie ;D

Broudoe

Jos

Jaap W

Citaat van: Erwin Warners op 13-04-2020  09:41 uMisschien kun je dat stukje delen met ons of zitten we dan weer met auteursrechten?
Ik zal mijn best doen om het hier te posten,maar ik weet niet of me dat gaat lukken :weetniet:

Jaap W

Niet dus. Het is een worddokumentje, maar dat lukt mij dus niet. Sorry. :huilen: :proost: :nut:

Erwin Warners

Citaat van: Jaap W op 13-04-2020  12:56 uNiet dus. Het is een worddokumentje, maar dat lukt mij dus niet. Sorry. :huilen: :proost: :nut:

Je kunt proberen hem te printen als PDF file misschien :)

Albertus

Ik heb dit boek ook.
Ik heb de tabel gekopieerd, als het goed is kun je hem hier downloaden als pdf:

www.boompjeswal.nl/forum/Hydrometertabel.pdf

Bert

Jacques

Citaat van: Jaap W op 13-04-2020  12:56 uNiet dus. Het is een worddokumentje, maar dat lukt mij dus niet. Sorry. :huilen: :proost: :nut:

Een worddocument kun je als bijlage aan een bericht koppelen...

Jaap W

Ik ben blij dat er mensen zijn die wel voor elkaar kunnen krijgen wat mij niet lukt. :groots: ;D ;D

Heuvinger brouwerij

Ik weet het ook niet.

hansHalberstadt

Citaat van: Jaap W op 14-04-2020  09:22 uIk ben blij dat er mensen zijn die wel voor elkaar kunnen krijgen wat mij niet lukt. :groots: ;D ;D
Heb je soms de knop 'snel beantwoorden' gebruikt? Daar staat de optie om bijlages toe te voegen niet bij. Je moet dan het knopje 'reageer' gebruiken.

Heuvinger brouwerij

Gereed!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.