Brew coach Brouwsoftware - Ontwikkeling

Gestart door db71, 05-03-2019 18:33 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

middelaersch

Hoe is het nu met de ontwikkeling van Brew Coach? Op de website staat: "Expected release month will be june 2019".

Oscar

Citaat van: middelaersch op 08-09-2019  23:17 uOp de website staat: "Expected release month will be june 2019".

Dus de software is reeds 3 maanden verkrijgbaar?  :)

Scorpionrose

Citaat van: Oscar op 08-09-2019  23:20 uDus de software is reeds 3 maanden verkrijgbaar?  :)

Misschien tijdelijk uitverkocht  ;)

hansHalberstadt

Ideeën beginnen altijd optimistisch, maar iets afmaken is veel lastiger, merk ik ook bij mezelf, dus daarom ben ik zelf al heel voorzichtig met afgeven van deadlines.

db71

In principe is de software gereed om live te gaan, echter heb ik (oa middels dit forum) betatesters gezocht, maar daar te weinig respone op gekregen. Ik wil geen onaf product leveren, dus zolang ik geen testers heb, ga ik ook niet verder. Verder ben ik een kluswoning aan het opknappen, waardoor ik door te kort testers mijn prioriteiten ben gaan verleggen.

NoLimits

Ik zie deze topic vandaag pas voor het eerst, ik wil wel testen, ik heb een mail gestuurd.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.