Even voorstellen: Job

Gestart door JobW, 27-02-2019 17:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JobW

Bij deze wil ik me even voorstellen.
Ik ben Job Wilps, 23 jaar oud en ik woon in Collendoorn (Overijssel).

Buiten bierbrouwen vind ik mountainbiken en fotografie leuk. Als werk bij ik Microbiologisch Analist bij een groot zuivelconcern.
Afgelopen jaar ben ik met mijn broer begonnen met brouwen en de fonk sloeg direct over. Ons eerste brouwsel was een starterpakket van Arsegan.
Daarna ben ik zelf verder gegaan met brouwen en kocht een grote emaille 45 liter ketel. na een aantal brouwsels heb ik besloten op de Easybrew 30 aan te schaffen.
Morgen (28-2-2019) ga ik de Easybrew 30 voor het eerst uitproberen.

Zelf vind ik IPA BLOND en weizen erg lekkere bierstijlen, maar sta altijd open voor nieuwe smaken.

Frank Cameron

Welkom Job!

Veel plezier met je nieuwe hobby. Wellicht kun je een mooie gist soort opkweken aangezien je in de microbiologie werkt!
Zelf heb ik ook jaren in de (medische) microbiologie gewerkt!

Succes met brouwen!

Gossi

Welkom hier! Ik hoop dat je vele lekkere bieren zult brouwen. Wat was je overweging om een Easybrew aan te schaffen?

JobW

Citaat van: Gossi op 27-02-2019  20:49 uWelkom hier! Ik hoop dat je vele lekkere bieren zult brouwen. Wat was je overweging om een Easybrew aan te schaffen?

Mijn brouwzaalrendement was aan de lage kant omdat er veel in mijn filterkuip bleef zitten, En een brouwdag duurde gemiddeld wel erg lang.
Gemak dient de mens.


JobW

Citaat van: Frank Cameron op 27-02-2019  18:35 uWelkom Job!

Veel plezier met je nieuwe hobby. Wellicht kun je een mooie gist soort opkweken aangezien je in de microbiologie werkt!
Zelf heb ik ook jaren in de (medische) microbiologie gewerkt!

Succes met brouwen!

Ja precies, ook erg handig al die kennis van het werk.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.