Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Job  (gelezen 384 keer)

Offline JobW

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Job
« Gepost op: 27-02-2019 17:48 u »
Bij deze wil ik me even voorstellen.
Ik ben Job Wilps, 23 jaar oud en ik woon in Collendoorn (Overijssel).

Buiten bierbrouwen vind ik mountainbiken en fotografie leuk. Als werk bij ik Microbiologisch Analist bij een groot zuivelconcern.
Afgelopen jaar ben ik met mijn broer begonnen met brouwen en de fonk sloeg direct over. Ons eerste brouwsel was een starterpakket van Arsegan.
Daarna ben ik zelf verder gegaan met brouwen en kocht een grote emaille 45 liter ketel. na een aantal brouwsels heb ik besloten op de Easybrew 30 aan te schaffen.
Morgen (28-2-2019) ga ik de Easybrew 30 voor het eerst uitproberen.

Zelf vind ik IPA BLOND en weizen erg lekkere bierstijlen, maar sta altijd open voor nieuwe smaken.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Frank Cameron

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Re: Even voorstellen: Job
« Reactie #1 Gepost op: 27-02-2019 18:35 u »
Welkom Job!

Veel plezier met je nieuwe hobby. Wellicht kun je een mooie gist soort opkweken aangezien je in de microbiologie werkt!
Zelf heb ik ook jaren in de (medische) microbiologie gewerkt!

Succes met brouwen!

Offline Gossi

• Vol lid
  • Land: nl
« Reactie #2 Gepost op: 27-02-2019 20:49 u »
Welkom hier! Ik hoop dat je vele lekkere bieren zult brouwen. Wat was je overweging om een Easybrew aan te schaffen?

Offline JobW

• *
« Reactie #3 Gepost op: 02-03-2019 21:05 u »
Welkom hier! Ik hoop dat je vele lekkere bieren zult brouwen. Wat was je overweging om een Easybrew aan te schaffen?

Mijn brouwzaalrendement was aan de lage kant omdat er veel in mijn filterkuip bleef zitten, En een brouwdag duurde gemiddeld wel erg lang.
Gemak dient de mens.

Offline JobW

• *
« Reactie #4 Gepost op: 02-03-2019 21:05 u »
Welkom Job!

Veel plezier met je nieuwe hobby. Wellicht kun je een mooie gist soort opkweken aangezien je in de microbiologie werkt!
Zelf heb ik ook jaren in de (medische) microbiologie gewerkt!

Succes met brouwen!

Ja precies, ook erg handig al die kennis van het werk.

Tags: