Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop: Htronic temperatuur regelaar voor koelkast  (gelezen 447 keer)

Offline Brewmagician

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Te koop: Htronic temperatuur regelaar voor koelkast
« Gepost op: 19-02-2019 13:26 u »
20 Euro

Kan gemakkelijk een koelkast stekker er in stoppen en gewenste gistingstemp. er mee instellen.
Kan ook een terarium verwarmingsmat er bij doen voor nog een tientje.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Erny

• Vol lid
  • Land: 00
  • Zoals het tapje thuis tapt, tapt het nergens
Re: TE KOOP: Htronic temperatuur regelaar voor koelkast
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2019 18:39 u »
Goede avond. Ik heb een vraagje hoeveel stekkers kan ik aansluiten? Bijvoorbeeld 1 om te koelen en 1 om een verwarmingselement op aan te sluiten.

Offline CeesM

• Super lid
  • Land: nl
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2019 21:18 u »
Goede avond. Ik heb een vraagje hoeveel stekkers kan ik aansluiten? Bijvoorbeeld 1 om te koelen en 1 om een verwarmingselement op aan te sluiten.
Bij dit exemplaar kan er slechts n verbruiker op aangesloten worden. Om te koelen of om te verwarmen. Je kan deze op koelen of op verwarmen instellen. Werkt ook niet zoals de Inkbird of STC-1000.

Offline Erny

• Vol lid
  • Land: 00
  • Zoals het tapje thuis tapt, tapt het nergens
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2019 21:22 u »
Bij dit exemplaar kan er slechts n verbruiker op aangesloten worden. Om te koelen of om te verwarmen. Je kan deze op koelen of op verwarmen instellen. Werkt ook niet zoals de Inkbird of STC-1000.
Ok dank voor het antwoord.

Tags: