Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Hier staat de Cascade alweer 30-40 cm hoog
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Afknippen, want die waterloten wil je niet
Zou je de nieuwe lijst met hoptelers willen invullen?
Er staat bij dat je dan aangeeft stekken te willen delen. Die (behoefte) heb ik niet per sé...
Jammer. Een stekje delen is een kleine moeite en je doet er een ander een groot plezier...
Hai! Ik heb voor de liefhebber nog wat afgestoken hop plantjes staan. Centennial, nothern brewer, Tettnang en Perle. Laat me weten als je interesse hebt! Groeten, Bart
Hai! Ik heb voor de liefhebber nog wat afgestoken hop plantjes staan. Centennial, Nothern Brewer, Tettnang en Perle. Laat me weten als je interesse hebt! Groeten, Bart
Mooi dat je hopplantjes wilt delen. Ook aan jou doe ik het verzoek om de lijst met hoptelers in te vullen.
Geen probleem! Ik probeer de sheet te vullen, maar krijg een Google sheet waar ik verder niets mee kan.Doe ik iets niet goed, of is hij alleen lezen?
Ga naar het topic https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,14816.0.html en klik op "hier" in dat topic.
Hai! Ik heb voor de liefhebber nog wat afgestoken hopplantjes staan. Centennial, Nothern Brewer, Tettnang en Perle. Laat me weten als je interesse hebt! Groeten, Bart
Dankje Jaques, gelukt!
Zoiets zei EBC ook al, kan iemand me dat uitleggen?Ik laat elk jaar gewoon 6-8 loten staan, die dan langs-over mijn tuindeur en de schuur groeien. Totaal een meter of 9. Tot nu toe tussen de 1,2 en 2,8 kg opbrengst
Groeten, Bart
Iedereen knipt massaal de eerste shoots weg. Bij mij kostte dat vorig jaar 3 planten, die kwamen nooit meer op nadat de eerste shoots allemaal zijn gekortwiekt.Dit jaar zorg ik eerst dat er 3-4 back-up scheuten zijn voordat ik de langste weghaal