Kamperen bij het festivalterrein ONK 2019

Gestart door remcovs, 05-02-2019 22:04 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

remcovs

Dit is een afgesplitst topic. Het originele topic vind je hier.




Beste allemaal,

Mag ik mij even voorstellen. Mijn naam is Remco van Staveren. Samen met Gordon Manstra ben ik de organisator van Hoppig Bierfestival. Dit jaar zijn wij gastheer voor het ONK van 2019 in samenwerking met 't Wort Wat.

Nu lees ik dat er mogelijk onduidelijkheid heerst over onze camping. Jullie zijn uiteraard allemaal van harte welkom op de camping. We hebben 30 staanplaatsen van ongeveer 7,5 bij 10 meter. Per plaats betaal je 40 euro voor het hele weekend per plaats voor maximaal 6 personen.

Het enige wat bij ons niet is toegestaan op de camping is zelf BBQen. Wij hebben namelijk zelf een partij die op ons festival komt BBQen. Verder mogelijk jullie uiteraard jullie eigen eten en drinken meenemen. Alleen het nuttigen daarvan mag alleen op de camping. Wil je toch genieten van je eigen biertjes op ons festival, schenk het dan over in een festivalglas. Echter, bedenk je wel, dat de aanwezige brouwers het wel waarderen als je bij hen de bieren koopt. Ze staan er ook voor jullie.

Als er toch nog vragen zijn mail ons dan op info@hoppigevents.nl

Met vriendelijke groet,

Remco van Staveren

Chilobrachys

Beetje lastig om eigen gebrouwen bieren mee te nemen als op de camping geen glaswerk of tap/fust wordt toegestaan.

Edit: En volgens de regels van het festival mag geen alcohol het terrein op worden genomen...

remcovs

Beste, op het campingterrein is dat wel toegestaan. Echter inderdaad niet op het festivalterrein omdat we daar de brouwers hebben staan. Glaswerk mag wel mee op de camping. Dit halen we uit de regels vandaan. Dus ik zou zeggen, laat me weten wat de wensen zijn dan kunnen we overleggen. Iedereen bij elkaar is toch gezelliger! Mail naar info@hoppigevents.nl dan kunnen we gegevens uitwisselen. Wij als organisatie zijn ook in overleg met de ONK om dit samen mooi neer te zetten. Elke bierliefhebber is welkom.

Sjaak_Deventer

Beste Remco,

Graag apart topic hiervoor openen. Dit is een topic waar we op eigen houtje een camping willen organiseren op een manier die we vaker hebben gedaan. Dat is dus een gezellige bbq met onze eigen gebouwen bieren.

Voor wie dit ook leuk lijkt: Meldt u aan. Wat is gezelliger dan met allemaal hobbybrouwers een heel weekend over je hobby te hebben en samen hiervan te genieten!

@moderators: graag nieuw topic hiervoor aanmaken.

Jacques

Citaat van: Sjaak_Deventer op 11-02-2019  15:50 u@moderators: graag nieuw topic hiervoor aanmaken.

Gedaan.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.