Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Pompen gezocht  (gelezen 767 keer)

Offline Martijn0172

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwschuur de Vissenkom
Pompen gezocht
« Gepost op: 11-02-2019 23:00 u »
Iemand die toevallig nog wat pompen over heeft? Ik ben op zoek naar 2 verschillende pompen;

1 x een kleine 12v dompelpompje, zoals de chinees in overvloed heeft, hoeft niet voedselveilig te zijn =/- 600L per uur, 0-60c
1 x een zwaardere pomp, voorkeur voor voedselveilig 1500/2000L per uur 0-60c minimaal

Heeft iemand nog wat liggen? Mijn cct komt deze week binnen en ik zou graag snel er gebruik van willen maken  ;D

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline gerttimmerman

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Pompen gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 12-02-2019 14:14 u »
Ik heb nog een pomp te koop (Rover elektrische pomp NOVAX 20-B RVS). De pomp heb ik slechts enkele keren gebruikt, nieuwprijs is 99,95 je mag hem wel overnemen voor 75,- excl. verzendkosten. Zie voor meer info de site van braumarkt: https://www.braumarkt.com/elektrische-vloeistof-pomp-type-20b-1600-ltr-uur-tot-95-c-geschikt.html

Hier een foto van de pomp:

Offline Martijn0172

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwschuur de Vissenkom
Re: Pompen gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 13-02-2019 22:02 u »
Dank je voor je aanbod, maar ik begrijp dat deze pompen wat herrie maken, dat is in mijn geval niet handig.

Tags: