Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 2 walsenmolens  (gelezen 1563 keer)

Offline ArnoldvM

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
2 walsenmolens
« Gepost op: 28-01-2019 20:44 u »
Nog twee walsenmolen te koop. Ze zijn over na een gezamenlijke inkoop. Voor de forumleden bied ik ze aan met 10 euro korting op de aangegeven prijs.
Zie de de link naar Marktplaats:

Walsenmolen/schrootmolen met 2 rvs walsen
€ 85,00
http://link.marktplaats.nl/m1367468292?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Met vriendelijke groet
Arnold

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Haagse Wouter

• Super lid
  • Land: nl
  • Ooievaars zijn best wel mooi
Re: 2 walsenmolens
« Reactie #1 Gepost op: 30-01-2019 16:50 u »
Koopje Arnold :)
Die raak je wel kwijt!

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #2 Gepost op: 30-01-2019 19:02 u »
Koopje Arnold :)
Die raak je wel kwijt!
Ik betwijfel het. Bij Braumarkt in Almere voor nog geen € 80,-- en gratis verzending. ;)

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #3 Gepost op: 31-01-2019 08:41 u »
Ik betwijfel het. Bij Braumakrt in Almere voor nog geen € 80,-- en gratis verzending. ;)

Plaats je bij elke auto-advertentie ook een bericht dat een garage elders dezelfde auto aanbiedt voor minder? En vergeet je dan ook te kijken of het om hetzelfde model gaat, met dezelfde specificaties, en of het een aanbieding betreft?

Nette prijs voor een net product, afgaande op de foto's. Ik ben voorzien, anders had ik er graag een van je afgenomen.

Offline ArnoldvM

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 31-01-2019 11:13 u »

Ter extra info en onderscheid van de goedkoopste molen:
* Bij deze 2 molens krijg je een gratis voelersetje voor precieze afstelling van de wals.
* De schroeven om de wals los te zetten voor aanpassing zijn knoppen ipv ringetjes.
* twee stevige metalen balkjes om de molen op te laten rusten.
* Als je in de buurt bent van Vlissingen is afhalen ook mogelijk en bespaar je 6,50 verzendkosten.
* ik ben niet de aller aller aller goedkoopste maar gezien de markt een nette prijs van 75 euro bij ophalen.
Keuzes keuzes keuzes... Succes

Offline CeesM

• Super lid
« Reactie #5 Gepost op: 31-01-2019 17:39 u »
Plaats je bij elke auto-advertentie ook een bericht dat een garage elders dezelfde auto aanbiedt voor minder? En vergeet je dan ook te kijken of het om hetzelfde model gaat, met dezelfde specificaties, en of het een aanbieding betreft?

Nette prijs voor een net product, afgaande op de foto's. Ik ben voorzien, anders had ik er graag een van je afgenomen.
Auto-advertenties ben ik op het Prikbord nog niet tegengekomen. ;)

Ter extra info en onderscheid van de goedkoopste molen:
* Bij deze 2 molens krijg je een gratis voelersetje voor precieze afstelling van de wals.
* De schroeven om de wals los te zetten voor aanpassing zijn knoppen ipv ringetjes.
* twee stevige metalen balkjes om de molen op te laten rusten.
Ja, ik heb precies dezelfde. Zeer waarschijnlijk van dezelfde leverancier. Ik kreeg hem thuis  bezorgd voor € 69,-- omdat ik een paar straten van hem af zit. Maar met de gezamelijke inkoop zal het qua prijs weinig schelen met die van mij.

Offline Vlisbier

• Junior lid
  • **
  • In de hemel is geen bier daarom brouw het hier
« Reactie #6 Gepost op: 31-01-2019 18:18 u »
Prikbord is niet bedoeld om iemand die is te koop aanbied
af te kraken, wordt ook heel vaak aangegeven.

Kan de administratie deze berichten en bij herhaling de persoon zelf van het forum verwijderen?

Offline CeesM

• Super lid
« Reactie #7 Gepost op: 01-02-2019 16:10 u »
Af te kraken, wordt ook heel vaak aangegeven

Kan de administratie deze berichten en bij herhaling de persoon zelf van het forum verwijderen?
Het is geen afkraken maar de lezers behoeden van meer betalen dan de marktwaarde. Producten die in deze topic worden aangeboden zijn hoger geprijst dan de inkoop en marktwaarde, en daardoor is het een commerciële advertentie.

De beheerder van het forum kan berichten verwijderen of verplaatsen en personen de toegang weigeren.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #8 Gepost op: 01-02-2019 20:27 u »
af te kraken, wordt ook heel vaak aangegeven.

Klopt. Het is niet de bedoeling te discussiëren over de prijs die gevraagd wordt voor het product dat aangeboden wordt in het board Prikbord als je geen belangstelling voor hebt.
Onderhandelen over de prijs kan via persoonlijke berichten.
Als de prijs te hoog is zal de verkoop niet doorgaan.

Citaat

Om de lijn die op dit forum wordt gehanteerd voor iedereen uiteen te zetten worden de berichten in dit geval niet verwijderd.

Het bannen van leden komt op dit forum uiterst zelden voor. Dat is iets wat niet snel gebeurt.

Offline ArnoldvM

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 10-02-2019 14:38 u »
Inmiddels 1 verkocht en die ander is bijna verkocht.
Het topic zal gesloten worden.

Tags: