Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen OrangeDirk  (gelezen 467 keer)

Offline OrangeDirk

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Voorstellen OrangeDirk
« Gepost op: 26-01-2019 10:47 u »
Goedemorgen,

Ik ben Dirk uit Tilburg en 38 jaar

Eind vorig jaar heb ik de brouwcursus van de Roerstok in Tilburg gevolgd.

Na een tijd zoeken naar spullen ben ik nu compleet (hoop ik) en wil ik op korte termijn een eerste bier brouwen. Het wordt de Blondie van Brewferm.

Ik hoop gebruik te kunnen maken van alle kennis die hier beschikbaar is en zal vast nog met vragen komen in de daarvoor bestemde onderdelen op het forum.

gr
Dirk

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Orangeloo

• Bier & wijngilde Ambrasserie
  • Super lid
  • Land: nl
  • De Geuze is het LIVE concert van de bieren.
    • Hobby Brouwerij Orangeloo
Re: Voorstellen OrangeDirk
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2019 11:41 u »
Welkom en veel suc6 met brouwen.
Leuke naam trouwens  ;D zit er nog een verhaal achter?

Groetjes OrangeLoo

Offline OrangeDirk

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 26-01-2019 11:49 u »
De naam bestaat sinds mijn eerste keren op internet in de tijden van Yahoo. Moest een naam verzinnen en dat is dit geworden een combi van mijn voornaam en nationaliteit. Sindsdien gebruik ik deze naam eigenlijk. Geen spannend verhaal helaas

Offline Orangeloo

• Bier & wijngilde Ambrasserie
  • Super lid
  • Land: nl
  • De Geuze is het LIVE concert van de bieren.
    • Hobby Brouwerij Orangeloo
« Reactie #3 Gepost op: 26-01-2019 20:21 u »
De naam bestaat sinds mijn eerste keren op internet in de tijden van Yahoo. Moest een naam verzinnen en dat is dit geworden een combi van mijn voornaam en nationaliteit. Sindsdien gebruik ik deze naam eigenlijk. Geen spannend verhaal helaas

Oh dan is het goed... Ik dacht even aan plagiaat  :) ;) :D ;D >:( >:D :'( ^-^ :brouwen: :biersmile: :proost:

Tags: