Zoetermeers Biergilde

Gestart door Loading2000, 25-01-2019 16:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loading2000

Hallo mede-brouwers uit Zoetermeer en omstreken,

Het lijkt mij een leuk idee om met brouwers uit Zoetermeer één keer per jaar iets te organiseren en elkaars bieren te proeven.
Ik zag op de ledenkaart dat het aantal brouwers in Zoetermeer (en op het Hobbybrouwenforum) inmiddels wat uitgebreid is zodat we met een leuk clubje kunnen zijn. Of je dat dan gelijk een biergilde moet noemen is misschien wat overdreven maar het lijkt mij in ieder geval een leuk idee.

Ik zal de leden uit Zoetermeer een persoonlijk bericht sturen met de link naar dit topic en hopelijk kunnen we van de zomer iets organiseren bij voldoende animo. Mede-brouwers uit de omgeving zijn uiteraard ook van harte welkom om aan te schuiven.

Ik hoor graag wat jullie van het idee vinden. (en misschien stimuleer ik wat lurkers zich ook op het forum aan te melden...uhum E... ;) )

Aloysius

Zeker een leuk initiatief! Als een van de (nu) vijf craftbrouwerijen in Zoetermeer juichen we dit alleen maar toe, we zijn tenslotte allemaal begonnen vanuit dezelfde hobby! Er is ook al een Facebook groep in de lucht, namelijk "Hobbybrouwersclub Zoetermeer en omstreken" (https://www.facebook.com/groups/251308448766248/?ref=bookmarks).

marc0871

Volgens mij kwam het initiatief daarvoor bij ray81 vandaan

ray81

Citaat van: marc0871 op 25-01-2019  18:07 uVolgens mij kwam het initiatief daarvoor bij ray81 vandaan

Hey allemaal. Was een beetje druk de afgelopen dagen, dus vandaar de late reactie.
Ik heb destijds inderdaad geprobeerd om een gilde in Zoetermeer op te richten, maar ik kreeg toen niet genoeg mensen bij elkaar.
Een half jaar later probeerde iemand het via Facebook (link staat hierboven), en daarbij hebben we inmiddels al 3 succesvolle meetings gehad.
De volgende meeting staat gepland op woensdagavond 6 februari.
Mocht je geen Facebook hebben en je wil er toch bij zijn, meld het dan even hier of in een PB, dan regel ik wel wat zodat je er toch bij kan zijn.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.