Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: BrouwHulp: waar staat gistingstemperatuur  (gelezen 615 keer)

Offline Dexter38

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
BrouwHulp: waar staat gistingstemperatuur
« Gepost op: 23-01-2019 20:16 u »
ik ben een recept aan het zoeken voor mijn allereerst brouwsel en werd door mensen op het forum gewezen op BrouwHulp. Top-programmaatje met al flink wat recepturen erin met een eenstaps maischschema. Da's fijn.

Het enige wat ik nergens kan vinden is de temperatuur waarop de vergisting plaats moet vinden. Kijk ik eroverheen of zit het er niet in?

Die Water Wizard is echt briljant. Zeker omdat ik wil beginnen met wat kleinere hoeveelheden. Rekent alles zo terug. Top!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline dirk

• Super lid
  • Land: 00
  • I don't feed trolls
Re: BrouwHulp: waar staat gistingstemperatuur
« Reactie #1 Gepost op: 23-01-2019 20:30 u »
Dubbelklik eens op de gist in het recept. Dan zie je ergens een min. en max. temperatuur.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: BrouwHulp: waar staat gistingstemperatuur
« Reactie #2 Gepost op: 23-01-2019 22:45 u »
Het enige wat ik nergens kan vinden is de temperatuur waarop de vergisting plaats moet vinden.

Kijk eens op de verpakking van de gist... ;)

Tags: