Algemeen > Stel je voor

Even voorstellen Gerben uit Twente

(1/2) > >>

Scheepsrecht:
Goedenavond!

Al ongeveer een half jaar lees ik mee op dit forum. Veel informatie gelezen, maar nog niet eerder de moeite genomen om me aan te melden en me te roeren in discussies. Nu toch.

Ik ben Gerben, woon in Twente omgeving Vriezenveen en (hobby)brouw inmiddels een half jaar onder de naam Scheepsrecht. mijn eerste brouwsel was een abdij brouwpakket van Brewferm met moutextract. Daarna meteen begonnen met een recept uit BrouwHulp en een tripel gebrouwen in een multifunctioneel keukenapparaat van Rational (max. 15 liter) en inmiddels overgestapt naar een Klarstein Mundschenk 50l elektrische brouwketel. Daarmee een American Pale Ale gebrouwen en inmiddels al klaar is voor consumptie. Als tweede brouwsel een tripel gemaakt op basis van mijn eerste tripel recept.

In het dagelijks leven ben ik docent (levensbeschouwing) op het voortgezet onderwijs. Ik houd zelf van traditionele bieren met een twist.

tdp:
Gerben,

welkom op het forum, weer een Tukker erbij ;). Zoals je al gemerkt hebt, bevat dit forum een schat aan informatie. Via de zoekfunctionaliteit en de tags kun je heel veel vinden, maar ook makkelijk verdwalen. Voel vrij om vragen te stellen!

'Good goan' vanuit Rossum,

Teun

Chilobrachys:
Hey Gerben, achternaam Schipper toevallig? Geloof dat ik je ken :)

Scheepsrecht:

--- Citaat van: Chilobrachys op 21-01-2019  21:34 u ---Hey Gerben, achternaam Schipper toevallig? Geloof dat ik je ken :)

--- Einde van citaat ---

Dat klopt inderdaad. Ben nu wel benieuwd wie er achter chilobrachys schuilgaat.

Chilobrachys:
Matthijs T. we hebben samen op de Bakhuisschool gezeten  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie