Voorstellen: Guido

Gestart door Guido, 21-01-2019 20:23 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guido

Hoi, mijn naam is Guido, 42 jaar en woon in Kwintsheul onder de rook van Den Haag. Vader van 2 jongens, gelukkig getrouwd en naast dat ik sinds kort in het brouwen geïnteresseerd ben geraakt doe ik veel aan sport, hou duiven, fotografeer graag en ben het liefst veel buiten. Maar met slechter weer zocht ik iets leuks om te gaan doen en dat is bier brouwen geworden.

Sinds kort in bezit van een Arsegan 30 met Hex filter, 3 gisttonnen, walsmolen, hevelpomp en vast nog wel een hoop dingen die ik vergeet.
Ik hoop op het forum veel te weten te komen want het is me nog niet helemaal gelukt om een goed biertje te brouwen.

tdp

Welkom op het forum, Guido! Genoeg om handen zo te lezen! En dan ben je nog niet eens helemaal met het brouwvirus besmet ;).

Het forum biedt veel antwoorden op vragen! Veelal is al eens voorbij gekomen, en valt terug te vinden via de zoekfunctionaliteit en de tags. Voel je verder vrij om vragen te stellen, we helpen elkaar graag verder!

Teun

Guido

Dankjewel! Ik hoop veel aan het forum te hebben, brouwen zit voor mij nog in de beginfase maar vind het wel heel leuk om te doen en hoop straks uiteindelijk mijn visite een goed biertje voor te kunnen schotelen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.