Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Stevie51  (gelezen 429 keer)

Offline Stevie51

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Goed bier!
Even voorstellen: Stevie51
« Gepost op: 20-01-2019 12:22 u »
Dag allemaal,

Ik ben eindelijk lid geworden van dit forum. Ik las al tijden mee maar was nog geen lid.

Ik kom uit Groningen, brouw maximaal 20 liter per keer en mijn favoriete bierstijlen zijn de zware Stoutís en Porterís. Sinds afgelopen zomer ben ik ook helemaal fan van de iets zure fruitbieren en Berliner Weisse.

Ik brouw sinds 2016. Ik ben eerst begonnen met een starters setje. Na 2 brouwsels merkte ik dat ik hier weinig eigen inbreng aan kon geven en ben al snel overgestapt op het graan brouwen.

Tot ziens op dit forum.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Emanuel

• Vol lid
  • Land: nl
  • Oefening baart kunst.
Re: Even voorstellen: Stevie51
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2019 12:43 u »
Welkom  :biersmile:. Heel veel plezier hier op het forum en met het brouwen!

Offline PieterStorm

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: de
  • Beginnende brouwer.
Re: Even voorstellen: Stevie51
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2019 12:48 u »
Welkom Stevie. Jouw verhaal lijkt een beetje op dat van mij. Je bent op de juiste plek voor informatie! Vind je hier het antwoord op je vragen niet, dan denk ik dat je het nergens vindt.

Pieter.

Tags: