Hoi allen,
Na een hele tijd vooral gelezen te hebben op het forum en vooral veel afgekeken te hebben (dank allen!) vond ik het een logische stap om mij ook eens aan te melden op het forum!
Ik ben Chris en woon in Grubbenvorst. Na een tijd overwegen heb ik begin 2018 met vrienden een bier gebrouwen in een café. 2 weken later was het met de auto naar Almere want het smaakte naar meer (dat gebrouwen bier smaakte overigens niet naar meer).
Sinds begin vorig jaar brouw ik mijn eigen bier in onze keuken in een Weckpan. We hebben geen spannende apparatuur maar krijgen alles langzaam onder de knie, steeds een stapje extra.
Ondertussen hebben 17 bieren het levenslicht gezien en brouw ik met veel plezier verder. Een ideale zondag of vrije dag activiteit! De bieren worden ook steeds beter wat erg leuk is om te proeven. Al met al heb ik pas één echt gootsteen biertje gebrouwen, één echte spuiter en enkele niet zo fantastische bieren (maar wel drinkbaar). Maar naast die mindere bieren zijn er ook wat bieren echt goed gelukt, met ruimte voor verbetering natuurlijk!
Chris