Even voorstellen: Chris

Gestart door Chris Driessen, 19-01-2019 16:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chris Driessen

Hoi allen,

Na een hele tijd vooral gelezen te hebben op het forum en vooral veel afgekeken te hebben (dank allen!) vond ik het een logische stap om mij ook eens aan te melden op het forum!

Ik ben Chris en woon in Grubbenvorst. Na een tijd overwegen heb ik begin 2018 met vrienden een bier gebrouwen in een café. 2 weken later was het met de auto naar Almere want het smaakte naar meer (dat  gebrouwen bier smaakte overigens niet naar meer).
Sinds begin vorig jaar brouw ik mijn eigen bier in onze keuken in een Weckpan. We hebben geen spannende apparatuur maar krijgen alles langzaam onder de knie, steeds een stapje extra.

Ondertussen hebben 17 bieren het levenslicht gezien en brouw ik met veel plezier verder. Een ideale zondag of vrije dag activiteit! De bieren worden ook steeds beter wat erg leuk is om te proeven. Al met al heb ik pas één echt gootsteen biertje gebrouwen, één echte spuiter en enkele niet zo fantastische bieren (maar wel drinkbaar). Maar naast die mindere bieren zijn er ook wat bieren echt goed gelukt, met ruimte voor verbetering natuurlijk!  :P

Chris

joerivang

Hallo Chris,

Leuk om te zien dat Noord-Limburg weer een brouwer rijker is, wij brouwen in Venlo, wellicht dat we nog een keer elkaar van dienst kunnen zijn.

Joeri.

Eric v B

Citaat van: joerivang op 19-01-2019  16:12 uHallo Chris,

Leuk om te zien dat Noord-Limburg weer een brouwer rijker is, wij brouwen in Venlo, wellicht dat we nog een keer elkaar van dienst kunnen zijn.

Joeri.

Grappig! Eskil, Hay en ik ook!

Chris Driessen

Leuk jongens, wellicht ook eens leuk om elkaars bieren te proeven?

Eric v B

Citaat van: Chris Driessen op 23-01-2019  20:14 uLeuk jongens, wellicht ook eens leuk om elkaars bieren te proeven?
Op zich woon je vlak bij Hay. Er zit alleen een Maas tussen  ;)

joerivang

Hier sta ik wel een keer voor open :biersmile:

tdp

Eric, het tuinhuisje is niet zo graag dat ik half Venlo een B&B kan aanbieden ;)

Eric v B

Citaat van: tdp op 24-01-2019  07:58 uEric, het tuinhuisje is niet zo graag dat ik half Venlo een B&B kan aanbieden ;)
Het begint inderdaad een aardige vereniging te worden  ;D
Misschien binnenkort een dependance van "de Roerstok" oprichten: "de Reurstek"  ;D

Chris Driessen

De tweewieler kan wel wat kilometers hebben hoor, althans die van mij. Over een tijdje vaart de veerpont van Grubbenvorst naar de overkant ook weer een paar uurtjes langer dus dat komt ook goed uit. Mooie kans om dan eens samen te zitten en biertjes te kleppen wat mij betreft.

Stuur me gerust een privé berichtje mochten jullie dat zien zitten.


 

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.