Voorstellen OrangeDirk

Gestart door OrangeDirk, 26-01-2019 10:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OrangeDirk

Goedemorgen,

Ik ben Dirk uit Tilburg en 38 jaar

Eind vorig jaar heb ik de brouwcursus van de Roerstok in Tilburg gevolgd.

Na een tijd zoeken naar spullen ben ik nu compleet (hoop ik) en wil ik op korte termijn een eerste bier brouwen. Het wordt de Blondie van Brewferm.

Ik hoop gebruik te kunnen maken van alle kennis die hier beschikbaar is en zal vast nog met vragen komen in de daarvoor bestemde onderdelen op het forum.

gr
Dirk

orangeloo

Welkom en veel suc6 met brouwen.
Leuke naam trouwens  ;D zit er nog een verhaal achter?

Groetjes OrangeLoo

OrangeDirk

De naam bestaat sinds mijn eerste keren op internet in de tijden van Yahoo. Moest een naam verzinnen en dat is dit geworden een combi van mijn voornaam en nationaliteit. Sindsdien gebruik ik deze naam eigenlijk. Geen spannend verhaal helaas

orangeloo

Citaat van: OrangeDirk op 26-01-2019  11:49 uDe naam bestaat sinds mijn eerste keren op internet in de tijden van Yahoo. Moest een naam verzinnen en dat is dit geworden een combi van mijn voornaam en nationaliteit. Sindsdien gebruik ik deze naam eigenlijk. Geen spannend verhaal helaas

Oh dan is het goed... Ik dacht even aan plagiaat  :) ;) :D ;D >:( >:D :'( ^-^ :brouwen: :biersmile: :proost:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.