Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Mickname  (gelezen 452 keer)

Offline Mickname

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Mickname
« Gepost op: 17-01-2019 20:43 u »
Dag allemaal,

Mijn naam is Mick, kom uit de regio Woerden en ik ben sinds enige weken lid van het forum. Allereerst wil ik jullie bedanken voor dit mooie forum! Vooral de Wiki brouw pagina heeft mij erg geholpen. Op dit moment brouw ik nog met vloeibaar gehopt moutextract maar binnenkort hoop ik de Brewster Beacon aan te schaffen zodat ik zelf het hele brouw traject kan doen. Tot die tijd vermaak ik me prima met deze leuke hobby!

G :proost:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Gossi

• Vol lid
  • Land: nl
Re: Even voorstellen: Mickname
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2019 20:46 u »
Welkom hier. Ik hoop dat je er net zoveel van leert als ik heb gedaan.
Heb je al een goed boek? Is echt onmisbaar.
Succes

Offline Mickname

• Eerste berichten geplaatst
  • *
Re: Even voorstellen: Mickname
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2019 07:17 u »
Welkom hier. Ik hoop dat je er net zoveel van leert als ik heb gedaan.
Heb je al een goed boek? Is echt onmisbaar.
Succes

Bedankt Gossi. Ja, ik heb het boek “Zelf bier brouwen”. Prima boek. Is alleen wel wat gedateerd. Ik mis bv wat informatie over elektrische brouwketels maar daar is in dit forum wel het een en ander over te vinden en er staat ook veel op Youtube.

Tags: