Camping ONK 2019

Gestart door Sjaak_Deventer, 16-01-2019 11:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjaak_Deventer

Er morgen camperbusjes op het groepsveld :)

De groepsvelden zijn beperkt. Hoe eerder we aan de benodigde 30 personen zitten hoe beter.

Dus meld u allen aan!

tdp

Citaat van: Sjaak_Deventer op 24-01-2019  08:40 uEr morgen camperbusjes op het groepsveld :)

De groepsvelden zijn beperkt. Hoe eerder we aan de benodigde 30 personen zitten hoe beter.

Dus meld u allen aan!

Goed bezig, reisleider! ;)

Adbrouwt

Citaat van: Sjaak_Deventer op 24-01-2019  08:40 uEr morgen camperbusjes op het groepsveld :)

De groepsvelden zijn beperkt. Hoe eerder we aan de benodigde 30 personen zitten hoe beter.

Dus meldt u allen aan!
Sjaak dank voor het uitzoeken. Mijn camper is wel iets groter als een camperbusje. Maar er zijn ook grote campeerplaatsen beschikbaar. Maar dan val ik waarschijnlijk niet in de groepscamping plaats dus daar heb jij dan niets aan.   :-[

Sjaak_Deventer

Citaat van: Adbrouwt op 24-01-2019  09:02 uSjaak dank voor het uitzoeken. Mijn camper is wel iets groter als een camperbusje. Maar er zijn ook grote campeerplaatsen beschikbaar. Maar dan val ik waarschijnlijk niet in de groepscamping plaats dus daar heb jij dan niets aan.   :-[

Dat moet vast wel lukken. Ik heb niet veel ruimte nodig. Dus dat lost zo wel op.

Wolter

Heijligers + zoon    = 2
Tdp                  = 1
Sjaak_Deventer       = 1
Wolter + Syl         = 2  (in ieder geval 1 nacht)
==================
Totaal               = 6

Sjaak_Deventer

Mocht je je ingeschreven hebben voor het ONK en daarbij een leuke camping met veel hobbybrouwers zoeken. Zoek niet verder en meld je aan voor een leuk weekend :)

Sjaak_Deventer

Even een kickje.. Zijn er nog mensen die het leuk vinden om een ONK-camping mee te maken?

Paar steekwoorden:
- gezelligheid
- hele weekend over bier praten
- verschillende hobbybrouwsels proeven
- bbq


Henielma

Lijkt me weer hartstikke leuk, ik ga voor 2 nachten.

Heijligers + zoon    = 2
Tdp                  = 1
Sjaak_Deventer       = 1
Wolter + Syl         = 2  (in ieder geval 1 nacht)
Henielma             = 1
==================
Totaal               = 7

SanderH

Goed initiatief, maar camping is helaas geen optie voor mij. Laat me vader nu gewoon om de hoek wonen :)


Wolter

Citaat van: SanderH op 10-04-2019  21:23 uGoed initiatief, maar camping is helaas geen optie voor mij. Laat me vader nu gewoon om de hoek wonen :)

Je mag gewoon aanschuiven zonder te blijven slapen. Hoe groot is de achtertuin van jouw vader? 😉

EBC

Citaat van: Oscar op 16-01-2019  20:45 u2009 :




Hey dat was Kamperland, ik herken mijzelf op het fimpje  ;D

Misschien eens kijken of ik dit jaar ook weer mee kan doen.

Oscar

Citaat van: EBC op 10-04-2019  22:11 uHey dat was Kamperland, ik herken mijzelf op het fimpje  ;D

Dat waren tijden... :brouwen: :biersmile:

tdp

Ben je er bij dan Oscar?

Oscar

Citaat van: tdp op 10-04-2019  23:17 uBen je er bij dan Oscar?

Denk het niet, nog te druk met mijn eigen brouwerij...

tdp

Citaat van: Oscar op 10-04-2019  23:27 uDenk het niet, nog te druk met mijn eigen brouwerij...

Jammer! Wil je rustig een dag helpen in de brouwerij, mocht dat uitkomst bieden ;)

Sjaak_Deventer

Momenteel 7 personen. Nog 23 erbij.. Dat gaat lastig worden. Mochten we het niet halen, dan gaat dit feestje niet door.

Dus .... Mocht je zin hebben? ;)

Thamerdal

Normaal gesproken zou ik zeker gaan, maar het is dit keer zo dicht bij huis...  ;)

heijligers

Citaat van: Sjaak_Deventer op 29-04-2019  20:02 uMomenteel 7 personen. Nog 23 erbij.. Dat gaat lastig worden. Mochten we het niet halen, dan gaat dit feestje niet door.

Dus .... Mocht je zin hebben? ;)
Ik zie die 23 erbij niet meer gaan lukken. Aangezien het regelement van de camping bij het festival me niet aanstaat heb ik een camperplaats geboekt van vrijdag tot zondag op 3 km fietsen van het festival.

Als er nog meer camperaars aansluiten, zou dat gezellig zijn. Het is niet de mooiste plek, maar niet te duur en in de buurt: https://www.campercontact.com/nl/Nederland/noord-holland/nieuw-vennep/18387/decemberhoeve



heijligers

Overigens staat in dit draadje nog steeds dat het ONK op 29 juni is.
Zoals (hopelijk) bekend, zal het op 6 juli zijn.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.