Algemeen > Aankondigen gebeurtenissen

Camping ONK 2019

<< < (2/9) > >>

Sjaak_Deventer:
De ONK-campings zijn een gezellige samenkomst van hobbybrouwers. Zet een stel hobbybrouwers met hun eigen gebrouwen bieren bij elkaar + een bbq = een heel leuk weekend.

Meestal komen we op de vrijdag voor het ONK aan en hebben we heel gezellige vrijdagavond waarbij we elkaars bieren kunnen proeven.

De zaterdag gaan we dan gezamenlijk naar het ONK en dan 's avonds een afsluitende bbq met de eigen gebrouwen bieren.

Om je indruk te geven. https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,28457.25.html Dit was de ONK camping van 2015.

Groet Sjaak

Biertje1985:
Lijkt me een heel leuk idee, ieder jaar gaan we met een paar vrienden ook naar het bergse bierfestival en daar boeken we dan ook een camping. Altijd een succes! Ik denk dat ik wel 3 of 4 gegadigden heb (die ook lid zijn van het forum)

heijligers:
Goed initiatief Sjaak.

dirk:
Even praktisch. Zelf bier meenemen is geen probleem (hehe), maar hoe hebben jullie dat vorig jaar gedaan met koelen daarvan?  :o

Sjaak_Deventer:
Sommige nemen koelkasten mee. En bij de lokatie van Bergen op Zoom waren er koelkasten aanwezig die we konden gebruiken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie