Algemeen > Algemeen

Camping ONK 2019

(1/9) > >>

Sjaak_Deventer:
Beste allen,

Een echte ONK-camping is alweer een tijdje geleden. Volgens mij was de laatste in Bergen op Zoom. Toen heb ik deze georganiseerd en wil voor dit jaar dat ook wel weer doen. De camping die de organisatie van het festival aanbiedt is tot nu toe niet wat ik bij een ONK-camping voor ogen zie. Daarom heb ik gisteren een prijsopgaaf gedaan bij camping Vogelenzang. Op 12 km van de locatie, maar met taxi of fiets moet dit geen probleem zijn. Zij hebben ook mogelijkheden tot groepskamperen en een georganiseerde bbq.

- Hiervoor hebben we minimaal 30 personen nodig.

- Dit houdt in ontbijt en barbecue. Het ontbijt vindt plaats in het Vogelnest, horecagelegenheid bij het zwembad.

- De barbecue vindt plaats op het kampeerveld. Bij de barbecue zitten geen dranken inbegrepen, verder is alles inclusief.

- 1 nacht,inclusief catering en toeristenbelasting =  € 22.50 p.p.   
- 1 nacht,inclusief ontbijt en toeristenbelasting = € 17.50 p.p.

Uitgaande van 2 nachten (arriveren op de vrijdag, zondag weer naar huis). Dus dat betekent € 40,- p.p. voor 2 nachten, incl 1x ontbijt en bbq.

Ik hoor graag of hier interesse voor is.

Groet Sjaak

dirk:
Klinkt interessant Sjaak. Ik hou je draadje in de gaten.

Wolter:
Leuk initiatief Sjaak. Ik probeer er zeker weer bij te zijn dit jaar..

tdp:
Ik ga er vanuit dat ik er ook ben! Wanneer ik de verhalen uit de overleving moet geloven, zijn dit de meest geweldige dagen in je hobbybrouwcarričre :)

Erny:
Beste Sjaak,

Ik loop nog niet zo lang mee in dit wereldje. kun jij iets meer toelichting geven van wat de bedoeling is. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen maar kan het ook helemaal fout hebben.

Al vast dank.

Erny

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie