Algemeen > Mededelingen/discussie over het forum

Sfeer op forum

(1/8) > >>

MikeG:
Hallo,

Ik gooi maar de bekende knuppel in het hoenderhok door een draadje te beginnen over de "sfeer" de laatste tijd op het forum. Het valt me meer en meer op dat er gemopperd wordt op van alles en iedereen terwijl ik het forum heb leren kennen als een gezellig forum waar mensen elkaar serieus nemen ongeacht welke vragen of opmerkingen ze plaatsen.

Het is een nieuw jaar dus wellicht een goed voornemen.....

Bij deze een oproep om die gezelligheid weer terug te krijgen en elkaar steunen waar mogelijk door elkaar met respect te behandelen (ook al lijken sommige vragen of opmerkingen niet geheel geplaatst). Het zou zo jammer zijn wanneer we met z'n allen minder gaan delen met elkaar omdat we elkaar verkeerd begrijpen en topics "escaleren" in verwijten en irritaties.

Gelukkig nieuw jaar allemaal en veel plezier met brouwen toegewenst!

Silky:
Strak plan, helemaal eens!
Ook voor jou een gelukkig nieuwjaar!

NaahedetleJ:
Helemaal mee eens.  Proost!!

pippakillinova:
Zo is dat!
We willen allemaal leren en laten we daarom ook een beetje respectvol omgaan met de mensen die bereid zijn hun lange ervaring met ons te delen (daar behoor ik nog niet toe..).

:brouwen:

RickNieters:
Helemaal eens met bovenstaande! Ik ben zelf net begonnen en voor mij is het forum een waardevolle schat aan informatie en tips. Het zou zonde zijn als dat minder zou worden. Cheers :-)!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie