Algemeen > Stel je voor

Aangenaam. Storm, Pieter Storm

(1/4) > >>

PieterStorm:
Beste brouwers,

Na een jaar of twee hier meegelezen te hebben heb ik mezelf aangemeld. Zoals de titel al zegt, ik heet Pieter Storm. 29 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriendin Aukje. We hebben twee kinderen, een tweeling van bijna twee. In het dagelijks leven werk ik als kok. In mijn vrije tijd wandel en fiets ik graag. Ook al heb ik vaak tijd te kort. Ik heb een paar keer gebrouwen (blikken) en ben aan het overwegen om een elektrische brouwketel aan te schaffen. Die Brewster Beacon spreekt mij erg aan. Mede door zijn aantrekkelijke prijs en zijn  upgrades t.o.v. een Easybrew/Brewmonk etc.

Ik hoop hier vooral veel te leren. Ik heb de boeken ´Verander water in bier´ en ´Bierbrouwen voor dummies´ inmiddels gekocht en doorgespit.

Groetjes,

Pieter Storm.

TeVeHa:
Bier bestaat voornamelijk uit plantaardige producten: mout, hop, gist, enz., het is dus in feite een slaatje, dan kan het als kok zijnde toch niet meer verkeerd gaan zou ik zeggen.  ;) mvg

PieterStorm:

--- Citaat van: TeVeHa op 12-01-2019  09:25 u ---Bier bestaat voornamelijk uit plantaardige producten: mout, hop, gist, enz., het is dus in feite een slaatje, dan kan het als kok zijnde toch niet meer verkeerd gaan zou ik zeggen.  ;) mvg

--- Einde van citaat ---
Mijn brouwapparatuur is nog heel basic. Ik wil dus gaan voor kwaliteit, niet voor kwantiteit. En inderdaad, je hebt gelijk. Als kok moet het me gewoon gaan lukken.

Pieter.

Gossi:
Welkom hier! Je hebt met die beide boeken en het forum en schat aan info. Je keus voor de Brewster is nog niet eens zo gek.
Wel zul je nog tegen veel praktische problemen aan lopen, maar met behulp van dit forum zijn die op te lossen. Veel succes.

mrbassman1974:
Welkom en heel veel plezier Pieter!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie